Skocz do zawartości
apollo

Wge-używany Monitor Jako Nowy .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z monitorem Samsung 959NF .

Kupilem go 16-02-2005r , przywiozlem do domu , i okazalo sie że monitor ma wade zbieżnosci i to powazna .

W nominalnej rozdzielczosci 1280-1024 praktycznie wszędzie zbieżnośc jest żle ustawiona . W rozdziałce 1600x1200 tekstu

nie jest sie w stanie rozczytac , chyba ze chcialbym sie nabawic wady wzroku .

Stwierdziłem też że monitor byl juz używany ,porysowana podstawka ( w miejscach w ktorych nie dotyka

biórka i w dodatku stalowe elementy porysowane . i obudowa ) .

Udalem sie do sklepu po 5 dniach żeby zlozyć reklamacje , i poinformowac że monitor był już używany .

Niestety panowie ze sklepu powiedzieli że nie są w stanie stwierdzic że był żeczywiście wcześniej uzywany ( kupiłem jako nowy ) . Monitora w sklepie nie oglądałem , oni także nie , bo przywieźli mi go w ciagu 1,5 godziny z hurtowni , byłem zadowolony , dopłaciłem nawet 10 zł za paliwo .

 

Spytałem sie czy nie mogę go wymienić na taki sam wolny od wad , ewentualnie dopłacić 200zł i wziaść w zamian GF6600Gt i do tego używana 19 . Niestety , powiedzieli że oni nic nie moga zrobić i kazali udać sie do producenta .

Wiec tego samego dnia udałem sie do Samsunga (jakby mi oni mieli go tam dostarczyć to by trwało dużo dłużej ), i dowiedziałem sie ciekawej żeczy , niektóre monitory maja licznik czasu jaki pracowały ) . Więc powinien on pracować łacznie ok 100 godzin , jesli wiecej to znaczy że był już używany , i ktoś w hurtowni pewnie miał znajomego i niechcialo mu sie wieźc do Samsunga wiec zapakował w karton jako nowy .

 

 

Jesli okaże sie że monitor był już wcześniej uzywany co zrobić z taką sytuacją ? CZy mam prawo żadać zwrotu pieniędzy , czy tylko takiego samego modelu o lepszysz , niegorszych parametrach ?

Chciałbym odzyskac pieniądze , nie chce mieć więcej doczynienia z tym sklepem .

Czy miałem prawo wymienić w ramach Rękojmi ?

Jesli zeczywiście był on używany , to oddam sprawę do Rzecznika Praw konsumenta , i do Sądu .

Jesli monitor okaże sie używany , podam tutaj nazę sklepu oraz hurtowni z której sprzęt był brany , żeby nikt więcej się u nich nie naciął na sprzęt użyany w postaci nowego .

1 niezadowolony klient przysparza 10 kolejnych .

 

Byłbym wdzieczny za porady , i co w tej sytuacji zrobić .

 

PS. Do pana Dzięcioła , to własnie przez takich pojedynczych ludzi jak pan sklepy maja złą opinie .

Sam pracuje w Ochronie ( z prawdziwego zdarzenia ale nie sklepowym cieciowaniu ) i [ciach!]o może tu zdziałac ochroniarz , co najwyrzej Policja jest wzywana , ochroniarz nie ma w takim wypadku żadnych praw , chyba ze by klient coś popsuł abo ukradł , ewentualnie chciałby pana bic , (co by sie panu przydało za takie traktowanie klienta ) i chciał sie oddalić z miejsca zdarzenia .

Życze panu jak najmniejszej sprzedazy , a najlepiej upadku firmy .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oddam sprawę do Rzecznika Praw konsumenta , i do Sądu .

Wal do Rzecznika Praw Konsumenta, a najlepiej od razu powiedz facetowi ze sklepu gdzie sie udajesz ze sprawa, koles kiedys mial podobna sprawe z butami, gostek nie chcial mu przyjac reklamacji jak go postraszyl, to odrazy kase mu oddal :)

 

Pozdrawiam

 

i podaj co to za sklep i hurtownia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wczoraj była rozmowa z jednym z ludzi ktory pracuje w sklepie , ale nie było szefa .

Trochę zmiękli jak usłyszeli kilka mocniejszych "słów" , dzisiaj bedzie rozmowa z szefem , daję im ostatnia szansę załatwienia tej sprawy polubownie , pózniej udam się z nia gdzie tylko będę mógł .

A tak w ogóle to nawet nie poinformowali przy zakupie że u nich jako w "wyjątkowym " sklepie nie obowiązuje ekojmia , trochę dziwne bo już kilka razy wymieniałem sprzęt na WGE w innych sklepach i nie było z tym najmniejszych problemów .

 

Zobaczymy jak się sprawa potoczy , i co stwierdzi Samsung (jeśli jest ten licznik używania w monitorze ) , jeśli okarze się że był używany dłużej niż 125h to znaczy że był juz odpalany wcześniej przed zakupem , czyli jest uzywany .

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie piszesz... sprawa sie juz wyjasnila?? a jesli chodzi o prawa... rekojmia nie obowiazuje juz od 2 czy 3 lat ale jest za to odpowiedzialnosc sprzedawcy za towar ktora trwa 2 lata od daty sprzedazy... mozna z niej kozystac w momencie gdy dany towar jest niezgodny z umowa czyli np uzywany (pod warunkiem ze mozna to udowodnic oczywiscie). wtedy sprzedawca nie powinien nawet dyskutowac... daj znac jak to sie zakonczylo, jesli sie zakonczylo... bo sam jestem ciekaw

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...