hors Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 Czesc Pie*^^$* mi jedna kosc pamieci, nie byly kupione w Polsce :/ mam pudelko. Gdzie to wyslac zeby corsair zrealizowal mi gwarancje ?? wysylal juz ktos ?? Pomocy! :mur: Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nyny Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 Mi ostatnio tez padla jedna kosc corsairów 512MB. Zanioslem ja do sklepu w ktorym je kupilem. Ale z tego co mowil mi gosc to wiem ze wyslali je do WILKA wiec moze tam zapytaj http://www.wilk.com.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hors Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 No tak tyle ze pamiec kupilem w USA a do Wilk juz dzwonilem i oni nie uznaja bezposredniej reklamacji do producenta tylko od naszych detalicznych sklepikow :/. Corsair sobie podpisal chyba jakas lipna umowe. Wszystko jest niby napisane tutaj: http://www.houseofhelp.com/forums/showthread.php?t=33964 Problem w tym ze jestem bardzo slaby z angielskiego :/ jakby mi ktos napisal o co w tej calej procedurze chodzi, bylbym mu bardzo bardzo wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nyny Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 Ja tez z angielskiego biegły nie jestem. Moze byc co nieco z tego zrozumial ale troche mi sie nie chce z tym meczyc :) Jesli masz kogos kto umie angielskiego napisz do corsaira maila co i jak. Jesli przyjma ci te ramki to pewnie kazda ci je wysłać z powrotem do USA a to cie moze kosztować dośc duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
forest kila zbila Napisano 28 Lutego 2005 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2005 Q: I'm not having good luck with the retailer/reseller. What do I do now? A: You need to request an RMA from Corsair. This request needs to have evidence of your contact with technical support, in the form of a post ID (Forum Post) number from the Ram Guy boards (which will appear on the Top-right side of your post) OR the Ticket# from speaking with our Tech support. This number will allow us to quickly identify and analyze the problem you are having with the part. The request can be made three ways: An online form can be found here. Complete the form, and submit it to Corsair. You will receive a response within 24 hours, usually sooner. OR you can print the PDF version and fax it to Corsair. You will receive a response within 24 hours, usually sooner. An editable Excel version can be found here. Complete the form and email it to RMA@corsairmemory.com. You will receive a response within 24 hours, usually sooner. najpierw pogadaj z supportem, jak oni stwierdzą że pamięć jest uwalona zgłaszasz się po numer RMA, kontaktuj się przez-> 1. forum Ram Guy (prosząc o RMA podajesz post ID) lub po rozmowie z supportem (chyba przez meila, ew. poszukaj jakiegoś formularza na www) dostajesz Ticket#, po tym serwisant dowie się co nie tak i jakie zglosiłeś problemy,,, imo pisząc że nie działa w ogole i testowales na 2x mobo (w domyśle - już to zrobiłeś) dostaniesz RMA bez gadania i sprawdzenie memorek będzie formalnością prośbę o RMA składasz faxem, ew formatką z exela wysłaną na meila lub przez formularz www , odpowiedzą nie później niż za 24h, jużłeli suner ;) Q: OK, I've submitted the RMA form and received an RMA number. Where do I sent the part? A: Make sure the RMA number is clearly marked on the outside of the package and send it to the following address: Corsair Memory Attn: Returns 44141 S. Grimmer Blvd. Fremont, CA 94538 jak już masz RMA pakujesz dobrze pamiątki, piszesz wyraźnie numer RMA na kopercie i wysyłasz na adres: Corsair Memory Attn: Returns 44141 S. Grimmer Blvd. Fremont, CA 94538 Q: Once I have sent the part, when should I receive it (or the replacement part) back? A: Replacement will be sent via 3-day shipping method. It will be processed by Corsair within 72 hours of when we receive it (usually sooner), or you will be contacted. wg nich po OTRZYMANIU przez nich pamięci w ciagu 6 dni sprawna lub nówka będzie u Ciebie (3dni sprawdzenie, potem trzydniowa przesyłka) or się będą kontaktować,,, raczej się będą kontaktować bo w 3 dni do pl nie doleci jak sądzę ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hors Napisano 1 Marca 2005 Zgłoś Napisano 1 Marca 2005 Wielkie dzieki dostealem juz moj nr. RMA. Teraz musze to wyslac :/ ciekawe czy mi to odesla na swoj koszt :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turtles5 Napisano 3 Marca 2005 Zgłoś Napisano 3 Marca 2005 Napisz do mnie na gg 2218612 - niedawno u nich wymienialem jedna kosc. Wyjasnie Ci co i jak. Forest Kila Zbila - mylisz sie, u mnie w domu byla 2 dni po wysylce, wysylaja UPSem. Powiem tak - wysylalem listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Tego samego dnia mi przyszla pamiec i potwierdzenie odbioru. Customer Support maja zajebisty, ta moja kosc byla kupiona od takiego wala na Allegro, nawet pudelka nie mialem (nie mowiac o fakturze). Teraz mam sprawna pamiec, pudelko i fakture. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hors Napisano 4 Marca 2005 Zgłoś Napisano 4 Marca 2005 Hmm no wlsasnie sie zastanawiam czy jak im to wysle listem poleconym to dostana to w jednym kawalku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turtles5 Napisano 4 Marca 2005 Zgłoś Napisano 4 Marca 2005 Ja im tak wysylalem - dotarlo bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stemek Napisano 8 Marca 2005 Zgłoś Napisano 8 Marca 2005 Wielkie dzieki dostealem juz moj nr. RMA. Teraz musze to wyslac :/ ciekawe czy mi to odesla na swoj koszt :) 1304230[/snapback] Suport maja na medal załatwiałem niedawno 512 i błyskawiczne 3 dni i wszystko ok jedyny problem, że przedstawicielstwo polskie jest takie nieruchliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...