Skocz do zawartości
hors

Reklamacja - Corsair

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Pie*^^$* mi jedna kosc pamieci, nie byly kupione w Polsce :/ mam pudelko. Gdzie to wyslac zeby corsair zrealizowal mi gwarancje ?? wysylal juz ktos ??

 

Pomocy! :mur:

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak tyle ze pamiec kupilem w USA a do Wilk juz dzwonilem i oni nie uznaja bezposredniej reklamacji do producenta tylko od naszych detalicznych sklepikow :/. Corsair sobie podpisal chyba jakas lipna umowe.

Wszystko jest niby napisane tutaj:

 

http://www.houseofhelp.com/forums/showthread.php?t=33964

 

Problem w tym ze jestem bardzo slaby z angielskiego :/ jakby mi ktos napisal o co w tej calej procedurze chodzi, bylbym mu bardzo bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez z angielskiego biegły nie jestem. Moze byc co nieco z tego zrozumial ale troche mi sie nie chce z tym meczyc :)

Jesli masz kogos kto umie angielskiego napisz do corsaira maila co i jak.

Jesli przyjma ci te ramki to pewnie kazda ci je wysłać z powrotem do USA a to cie moze kosztować dośc duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q: I'm not having good luck with the retailer/reseller. What do I do now?

 

A: You need to request an RMA from Corsair. This request needs to have evidence of your contact with technical support, in the form of a post ID (Forum Post) number from the Ram Guy boards (which will appear on the Top-right side of your post) OR the Ticket# from speaking with our Tech support. This number will allow us to quickly identify and analyze the problem you are having with the part.

 

The request can be made three ways:

 

An online form can be found here. Complete the form, and submit it to Corsair. You will receive a response within 24 hours, usually sooner.

 

OR you can print the PDF version and fax it to Corsair. You will receive a response within 24 hours, usually sooner.

 

An editable Excel version can be found here. Complete the form and email it to RMA@corsairmemory.com. You will receive a response within 24 hours, usually sooner.

 

najpierw pogadaj z supportem, jak oni stwierdzą że pamięć jest uwalona zgłaszasz się po numer RMA, kontaktuj się przez-> 1. forum Ram Guy (prosząc o RMA podajesz post ID) lub po rozmowie z supportem (chyba przez meila, ew. poszukaj jakiegoś formularza na www) dostajesz Ticket#, po tym serwisant dowie się co nie tak i jakie zglosiłeś problemy,,, imo pisząc że nie działa w ogole i testowales na 2x mobo (w domyśle - już to zrobiłeś) dostaniesz RMA bez gadania i sprawdzenie memorek będzie formalnością

 

prośbę o RMA składasz faxem, ew formatką z exela wysłaną na meila lub przez formularz www , odpowiedzą nie później niż za 24h, jużłeli suner ;)

 

Q: OK, I've submitted the RMA form and received an RMA number. Where do I sent the part?

 

A: Make sure the RMA number is clearly marked on the outside of the package and send it to the following address:

 

Corsair Memory

Attn: Returns

44141 S. Grimmer Blvd.

Fremont, CA 94538

jak już masz RMA pakujesz dobrze pamiątki, piszesz wyraźnie numer RMA na kopercie i wysyłasz na adres:

Corsair Memory

Attn: Returns

44141 S. Grimmer Blvd.

Fremont, CA 94538

 

Q: Once I have sent the part, when should I receive it (or the replacement part) back?

 

A: Replacement will be sent via 3-day shipping method. It will be processed by Corsair within 72 hours of when we receive it (usually sooner), or you will be contacted.

wg nich po OTRZYMANIU przez nich pamięci w ciagu 6 dni sprawna lub nówka będzie u Ciebie (3dni sprawdzenie, potem trzydniowa przesyłka) or się będą kontaktować,,, raczej się będą kontaktować bo w 3 dni do pl nie doleci jak sądzę ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do mnie na gg 2218612 - niedawno u nich wymienialem jedna kosc. Wyjasnie Ci co i jak.

 

Forest Kila Zbila - mylisz sie, u mnie w domu byla 2 dni po wysylce, wysylaja UPSem. Powiem tak - wysylalem listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Tego samego dnia mi przyszla pamiec i potwierdzenie odbioru. Customer Support maja zajebisty, ta moja kosc byla kupiona od takiego wala na Allegro, nawet pudelka nie mialem (nie mowiac o fakturze). Teraz mam sprawna pamiec, pudelko i fakture.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki

dostealem juz moj nr. RMA. Teraz musze to wyslac :/ ciekawe czy mi to odesla na swoj koszt :)

1304230[/snapback]

Suport maja na medal

załatwiałem niedawno 512 i błyskawiczne 3 dni i wszystko ok

jedyny problem, że przedstawicielstwo polskie jest takie nieruchliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...