Flix Opublikowano 11 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2005 Czy reklamował już ktoś z was sprzęt bezpośrednio u Creativ'a? Bo skoro komputronik ma mnie głęboko w doopie :mad: , to napisałem z reklamacją (odnośnie padniętego MuVo2 ) do Creativ'a. Po małej wymnianie maili został mi przyznany numer RMA i podany adres gdzie mam wysłać padnięty sprzęt. Czy ktoś z was już tak robił? Jak długo trwa taka procedura? No i czu wogóle nie jest ryzykowne wysyłanie prosto do nich sprzętu? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 11 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2005 (edytowane) nigdy tak nie robiłem ;/ ale wydaje mi się że nie ma bezpośredniego zagrożenia utraty sprzętu skoro się z nimi dogadałeś. EDIT: Procedura reklamacyjna musi przebiegac zgodnie z polskiem prawem - 14 dni roboczych (bodajrze) na odpowiedz czy rekalamcja uznana czy nie. potem w zalezności od tego czy mają sprzęt odsyłają ci nowy/naprawiony lub musizz poczekac aż bezie lub coś innego Ci zaproponują Serwis jest w Polsce? Edytowane 11 Marca 2005 przez Ouara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turtles5 Opublikowano 11 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2005 Reklamowalem bezp. w Corsairze i powiem, ze serwis zagraniczy (lacznie z wysylka itd) zalatwi to szybciej niz sklep w Polsce. Wysylka bedzie raczej tania, muvo to mala rzecz. Ja za kosc pamieci do USA dalem 21,60 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flix Opublikowano 11 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2005 Ale oni mi podali adres w Polsce :) to wysylka wyniesie mnie jakies 5-8zl :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...