Skocz do zawartości
Flix

Reklamacja Bezpośrednio U Creativ'a

Rekomendowane odpowiedzi

Czy reklamował już ktoś z was sprzęt bezpośrednio u Creativ'a? Bo skoro komputronik ma mnie głęboko w doopie :mad: , to napisałem z reklamacją (odnośnie padniętego MuVo2 ) do Creativ'a. Po małej wymnianie maili został mi przyznany numer RMA i podany adres gdzie mam wysłać padnięty sprzęt. Czy ktoś z was już tak robił? Jak długo trwa taka procedura? No i czu wogóle nie jest ryzykowne wysyłanie prosto do nich sprzętu? :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nigdy tak nie robiłem ;/

ale wydaje mi się że nie ma bezpośredniego zagrożenia utraty sprzętu skoro się z nimi dogadałeś. EDIT: Procedura reklamacyjna musi przebiegac zgodnie z polskiem prawem - 14 dni roboczych (bodajrze) na odpowiedz czy rekalamcja uznana czy nie. potem w zalezności od tego czy mają sprzęt odsyłają ci nowy/naprawiony lub musizz poczekac aż bezie lub coś innego Ci zaproponują

Serwis jest w Polsce?

Edytowane przez Ouara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...