jalo Opublikowano 11 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2005 ilość potoków renderingu ? ilość TMU w potoku ? -Co to jest i jak to działa -(przy okazji..czy da sie jakoś przerobic readona 9550GB z 4 potokowego na 8?) PS.wiem że ilośc potoków ma duże znaczenie w kartach graf. but why??please tell me Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalo Opublikowano 11 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2005 eejjj no co jest zawsze odp mam po 30s :razz: :wink: na moim ukochanym forum :) B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 11 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2005 hmm jak to dobrze opisac, ilosc potowok to jakby ilosc strumieni danych ;P jaka moze naraz przetwarzac grafa, tzn jak sa 4 to dajmy na to grafa robi 4 rozne rzeczy, jak jest 8 to robi ich 8 czyli jest 2x szybsze(przynajmniej na papierze) 9550 nie das ie odblokowac zeby mial 8 potokow, a szkoda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jalo Opublikowano 11 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2005 dzięki :) wiesz co widze że ladnie wykręciłeś swojego radka :) hmm ostatnio spaliłem swoją pierwszą rzecz przez podkrecanie i boje sie podkrecac bez chlodzenia...ile by można było wykręcic na 9550 Gigabite128mb i 128szynie kości 4,0ns hynix PS.spaliłem właśnie karte graf.readonka 9200 SE bardzo nie płakałem ale jednak 80 zł poszło se w piz... :? spaliły mi sie pamięci ze 166@180 zrobiłem dużo to nie jest nie (z tego co czytałem na ten temat a dużo czytałem...żeby właśńie nie spalic to wszyscy mieli min166@200) a jednak :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...