Skocz do zawartości
borsook

Czy Za Pomocą Di-524 Mogę Podzielić Wifi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Z góry przepraszam, bo podejrzewam, że temat mógł już się przewinąć, ale przeszukałem forum (może nie dość dobrze) i nie znalazłem odpowiedzi.

 

Problem jest taki:

Otrzymuję połączenie z internetem poprzez WiFi-Chcę je podzielić na 2-4 kompy w domu tak, internet do domowych kompów docierał kablem LAN. Czy D-Link'iem D-Link DI-524 AirPlus G (takim jak tu: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51706358 ) będę w stanie to zrobić?

 

Proszę się nie śmiać bo jestem jeszcze zielony w sieciach bezprzewodowych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jestes zielony to po co sie w ogole bierzesz za to i tak nic z tego nie wyniknie. Juz bylo mowione kiedys, dzielenie netu, ktory idzie przez radiowke jest praktycznie niemozliwy. Mozesz sprobowac, ale najprawdopodobniej provider filtruje mac adresy i tu juz bedzie klops.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabieram sie za to bo chcę nie być zielony(To po diabła w ogóle brać się za cokolwiek, jeśli na początku się nie znamy???Chyba po to jest to forum, by się pytać i dowiadywać...)...Provider nie ma nic przeciw podzieleniu netu we własnym mieszkaniu.Oferuje nawet do tego jakieś "urządzenie",ale nie chce powiedzieć jakie, więc dlatego pytam, bo to jest o ok. 100 PLN tańsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli posiadasz WiFI to musisz zakupić napierw Ap (czyli Acces point-a - punkt dostępu) który będziesz musiuł ustawić na clienta z AP pociągniesz skretką do tego routera co chcesz zakupić (DI 624) po niewielkim ustawieniu sprzętu internecik powinien smigać na 3 kompach . Będzie działać o ile twój provider nie filtruje mac adresów tak jak wspomniał użytkownik "File"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach