tomj7 Opublikowano 25 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2005 Mam martwy dysk WD 40GB, dysk posiada jeszcze gwarancję producenta - sprawdziłem na stronie WD, ale sklep nie istnieje. Dzwoniłem do jednego z dystrybutorów WD na Polskę, to powiedzieli mi, że muszę oddać tam gdzie był kupiony. Dysk napewno był kupiony u jednego z 4 dystrybutorów WD na Polskę przez sklep-bankrut, ale jak można sprawdzić u którego ? Czy mogę się bezpośrednio do nich zwrócić ? Co nalaży zrobić w tym przypadku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukraft Opublikowano 26 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2005 Witam. To ciekawe co napisales o napisales o tym sklepie... . Mnie ostatnio rowniez padl WDk 80GB . Zawiozlem go 2 dni temu tam gdzie go kupywalem , oddalem(rowniez na gwarancje producenta) i zobaczymy co z tego bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WlodaR Opublikowano 26 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2005 Podaj link gdzie sprawdzales na stonie WD ile jeszczze ci zostalo gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...