Skocz do zawartości
F!lip`

Problem Z Updatem Bios'u

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z tego powodu, że nie znam się zbyt dobrze na tych klockach, a nie chcę niczego spieprzyć proszę was o pomoc. Czytałem już różne Faq i topici związane z aktualizacją BIOSu. Jednak czym więcej tego czytam, tym bardziej mi się miotla w głowie.

Przykładowo sprawdzałem jednym programem producenta biosu - wyskoczyło mi: Phoenix, a w innym programie: Award (no chyba, że przeczytałem co innego :P). Na moje szare komórki jest to jednak ten drugi typ (pisze przy ładowaniu komputera :)).

Teraz podaje linki do screenów z informacją o moim BIOSie, płycie głównej etc.

Informacje z programu Everest:

screen 1

screen 2

screen 3

Informacje z programu SiSoft Sandra:

screen 1

screen 2

A tu z BIOS Agent:

screen

Myśle, że opisywać sprzętu już nie musze, bo wszystko widać na screenach.

Teraz proszę was o pomoc, czy aby opłaca się updatować BIOS, jakie bedą z tego korzyści, niebezpieczeństwa no i najważniejsze: jak to zrobić - krok po kroku: wolałbym aby to było opisane dla osoby, która 1wszy raz to robi :)

Szukałem już plik BIOSu, ale niestety nie mogę znaleźć :(

pozdrawiam

Edytowane przez F!lip`

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Podaj nazwę płyty gł. Wejdź na stronę producenta i tam napewno jest wszystko Si;) ;]. Postępuj podług wskazuwek na stronie producetna.

szukałem już tam i nie znalazłem, ale jak pisałem wyżej - możliwe, że źle szukałem.

Troche mi te programy i topici namotlały w głowie, a nie chce ryzykować :)

Edytowane przez F!lip`

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Masz podana nazwe plyty oraz model, wiec wpisujesz w google nazwe producena, wchodzisz na strone producena wybierasz na niej model swojej plyty, sciagasz bios, tworzysz dyskietke bootowalna, nagrywasz na nia bios i uruchamiasz z niej komputer, nastepnie tworzysz kopie oryginalnego biosu, a nastepnie wgrywasz nowy.