Saboteur Opublikowano 6 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2005 to kawalek struktury menu zapisany w pliku (mdi_res.rc): CYTAT #include "mdi_unit.rh" MAIN MENU { POPUP "&Plik" { MENUITEM "&Nowy", CM_FILE_NEW MENUITEM "&Otworz...", CM_FILE_OPEN MENUITEM "&Zapisz", CM_FILE_SAVE, GRAYED MENUITEM "Zapisz &jako...", CM_FILE_SAVEAS, GRAYED MENUITEM SEPARATOR MENUITEM "W&yjdz", CM_FILE_EXIT } POPUP "&Edycja", GRAYED { MENUITEM "&Undo\tCtrl+Z", CM_EDIT_UNDO MENUITEM SEPARATOR MENUITEM "Wy&tnij\tCtrl+X", CM_EDIT_CUT MENUITEM "&Kopiuj\tCtrl+C", CM_EDIT_COPY MENUITEM "&Wklej\tCtrl+V", CM_EDIT_PASTE } ...... i tak dalej Jest to menu do małego edytora tekstu w C++. Czy to czysty c++?? jesli nie jaki to jezyk? w czy mozna takie coś generować? w visual c++? Do projektu jest tez dolaczony plik mdi_unit.rh który wyglada tak: CYTAT #define CM_WINDOW_TILEVERT 9080 #define CM_WINDOW_TILEHORZ 9082 #define CM_WINDOW_ARRANGE 9081 #define CM_WINDOW_TILE 9080 ... i tak dalej Czy pisze sie to na żywca czy raczej generuje sie przy pomocy jakiegos builder/?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antrykot111 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2005 Witam Takiego czegoś nie pisze sie ręcznie już od borlanda 5.01 :-P W visual c++ służy do tego edytor menu Dodajesz do zasobów menu i wstawiasz w niego co ci sie podoba a ten plik rh to definicje do id'ów menu. Visual sam je generuje w pliku resource.h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...