dj_tcj Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam. Od 8 lat jestem posiadaczem produktow AMD. Ostatnio zastanawiam sie nad zmiana platformy na Intela. Niestety jestem zielony jezeli chodzi o oznaczenia Chipsetow dla plyt inteala. Czy mogl by ktos krotko opisac mi kilka Chipsetow intelowskich (nazwa i roznice miedzy nimi)? Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroSuper Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2005 Najłatwiej znajdziesz takie info, wchodząc na stronę któregoś z zrenomowanych producentów płyt głównych, np. ASUS, ABIT, MSI i tem e dziale o płytach głównych, będziesz miał wszystkie specyfikacje i oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir_ice Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2005 powiem tyle: jak chcesz intela na s478 to ABIT IC7 na chipsecie i875 a jak na lga775 to omijaj 915 bo to raczej kiepska konstrukcja, slabsza nawet od 875. Propounuje 945/955 ale procki pod to drogie i same mobo do tanich tez nie naleza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_m Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zależy do czego chipset, jak będziesz bardzo ostro kręcił to i875, jak zadowala Cię fsb 250 to i865PE starczy i do tego jest tańszy. Na podstawke lga 775 tylko 925XE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balu Opublikowano 1 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2005 albo tak jak Sir_ice pisał 945/955 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...