Mjack Opublikowano 2 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2005 Witam mam problem z włączeniem Agp mode w biosie płyty Msi Kt4av. Mianowicie Agp ustawione jest na Auto i nie moge go zmienioc ani na x4 ani na x8(Pole jest nieaktywne) Mam Saphira Radeon 9800 Pro a on obsługuje agp x4 i x8. Prosze o pomoc bo jestem zielony jeśli chodzi o komputery a kolega powiedział mi że nie właczenie tej opcji sporo obniża wydajnośc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 2 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2005 Roznica miedzy 4x, a 8x jest kilku % wiec nie obniza tak znacznie ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylus Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 kolobos ma rację inna sprawa jakbyś nie miał uruchomionego agp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mjack Opublikowano 7 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2005 własnie chodzi oto ze nie jest chyba właczone to znaczy w biosie jest na auto i pole jest niaktywne i nie da sie tego zmienic a w ati control center jest na off i tez tego nie moge przełaczyc bo jak tylko zrestartuje kompa powraca z powrotem na off sterowniki do płyty głownej ma te które dostalem razem z płytą i catylysty 5.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epix Opublikowano 13 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2005 tez mialem ten problem, zainstaluj strowniki od plyty glownej, powinno pomoc, mi pomoglo pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...