Skocz do zawartości
michalak

AGP aperture size

Rekomendowane odpowiedzi

hmm, u mnie ze starym biosem (f8) niektore gry przy ustawieniu na 256 ostro przycinaly (gta3, rallisport challenge), po apdejcie na f11 jest normalnie (tzn. po zmniejszeniu do 4 zacina jak <span style="color:red;">[ciach!]</span>, przy 256 prawie-nie, ale juz chyba nic na to nie poradze...) btw., jaka jest najnowsza wersja direct'a 9, bo juz sie troche pogubilem w tych betach :) i ew. skad ja zaciongnac (tylko zeby byl w miare transfer - mam modemik, a to ma chyba ze 30 megsuf, no nie?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio czytałem, że optymalne ustawienie to 64MB. Nie wiem czy to prawda ale na pewno ustawienia AGP Aperture Size zależą od posiadanej przez Ciebie pamieci RAM...

przy 128 na karcie nie ma co sobie zawalac ramu aperturem, no chyba ze gra sie 1600x1200 i grafa nie wyrabia z przechowywaniem tekstur :), imho na karcie ze 128 ramu : 1.jak jest 512 ramu to trzeba 128 aperture 2. jak jest 256 ramu to dalbym juz 64 zeby wiecej bylo wolnego ramu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na www.FrazPC.pl artykuł: "Optymalizacja PC" zalecane jest 64MB.

tam jest napisane w kontekscie 64 mb na karcie, poza tym nie jest wspomnine ile ma sie ramu tylko jest tak rzucone w powietrze ze 64 lepiej, poza tym vegita imho zna sie na kompach jak kura na pieprzu wiec ja nie biore powaznie jego tekstow zwykle, ale w zasadzie to zadna roznica dopoki nie uzywa sie wielkich tekstur, jednak wszedzie na zachodnich serwisach ludzie ustawiaja 128 przy 512 co jest dosc racjonalnie uzasadnione przy 512 ram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...