Skocz do zawartości
Andro

Acer - Gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym kupić Acera TM 4102. Nie wiem jednak jak jest z gwarancją. Na mobilworld.pl dla osób fizycznych jest 24 mies. gwary i chyba tylko w tym sklepie. Może coś przeoczyłem, ale prawie nigdzie nie daja gwary na 2 lata. Co o tym sądzicie? Gdzieś tu na forum przeczytałem, że obecnie nie dają 'normalnej' karty gwarancyjnej tylko dowód zakupu jest gwarancją. Prawdę mówiąc wolalbym kupować osobiście w sklepie www.notebooki.pl, ale tam na acery mają 1 rok gwarancji. I tu moje pytanie: czy kupując obojętnie w jakim sklepie (np. w notebooki.pl) acera jako osoba fizyczna będę miał 24 mies. gwarancji czy nie?

Czy żeby mieć te 2 lata gwarancji bez żadnego dopłacania, jestem zmuszony kupować w mobilworldzie?

 

 

 

Co sądzicie o sklepie www.mobilworld.pl? Kupował ktoś coś tam? A może z tymi 24 miesiącami to jakaś lipa, chłyt matetingowy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze zamiast zakladac kolejny watek cykliczny "jak myslicie, czy.." poprostu zadzwonisz do sklepu mobilword.pl i upewnisz sie czy 24m gwarancji to nie bład w opisie. Czasami tak bywa ze producent w ramach jakiejs promocji czy indywidualnej oferty, zmiania warunki gwarancji, ale standardowo ma 12m.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo juz o tym kilkanascie razy na tym forum. Zacytuje tutaj emaila, ktorego dostalem od Acera w odpowiedzi o pytanie dot. gwarancji:

 

>Prosze takze o informacje o dlugosci gwarancji na te notebooki, tutaj przegladajac

>oferty sklepow internetowych znalazlem dwie wersje informacji o dlugosci okresu

>gwarancyjnego - jedna mowiaca o 12 miesiacach i druga mowiaca o 24 miesiacach

>dla osob fizycznych i 12 miesiacach w przypadku firm. Czy ta informacja o

>24-miesiecznej gwarancji dla osob fizycznych jest prawdziwa?

 

Odnośnie gwarancji: nasze notebooki maja 24 m-cy dla osob fizycznych oraz 12 dla firm z opcja rozszerzenia do 2 lub 3 lat.

Pozdrawiam

 

Leszek Wnuk

Sales Specialist

 

Acer Computer GmbH,  przedstawicielstwo w Polsce

ul. Domaniewska 41, 

WARSZAWA,  02 - 672

 

mail: leszek_wnuk(at)acer-euro.com

Telefon +48 22 606 25 93

Fax        +48 22 606 25 91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie okazuje ta 24-miesieczna gwarancja to jeden wielki kit. Tak mnie cos podkusilo zeby dopytac sie dlaczego na stronie nic nie pisza o gwarancji 24 miesiecznej. Oto jaka dostalem odpowiedz:

 

>Witam ponownie,

>Czy 24-miesieczna gwarancja to jakas promocja czy standard? Informacje na stronie

>www.acer.pl wskazuja ze gwarancja jest jedynie 12-miesieczna.

 

Jest to standard ponieważ nasze warunki gwarancji nie wykluczają praw konsumentów wynikających z ustawy. Ustawa zaś wyraźnie mówi o 24 misięcznej ochronie konsumenta.

 

Leszek Wnuk

Sales Specialist

 

Acer,  przedstawicielstwo w Polsce

ul. Domaniewska 41, 

WARSZAWA,  02 - 672

 

mail: leszek_wnuk(at)acer-euro.com

Telefon +48 22 606 25 93

Fax+48 22 606 25 91

+ 48 509 926 307

Nic dodac, nic ujac. Okazuje sie ze Acer, ustami swojego przedstawiciela, ustawowe prawa konsumenta przedstawia jako swoja gwarancje, co jest oczywistym wprowadzaniem klienta w blad.

Tym bardziej ze ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej, ktora najprawdopodobniej pan ma na mysli, nie pokrywa wielu aspektow serwisu sprzetu, ktore mieszcza sie w gwarancji. Ustawa ta sankcjonuje odpowedzialnosc sprzedawcy a nie gwaranta, za niezgodnosci towaru z umowa istniejace w momencie wydania towaru (z zastrzezeniem ze wady wykryte do 6 miesiecy od zakupu zostana poczytane na poczet istniejacych w momencie zakupu).

Czyli jesli dysk padnie nam po 14 miesiacach to przeciez nie ma mozliwosci zeby wada istniala w momencie zakupu bo przez te 14 miesiecy nie moglibysmy uzywac notebooka. A jesli wada nie istniala w momencie zakupu to sprzedawca za nia nie odpowiada. Oczywiscie gwarancji producenta po 14 miesiacach juz nie mamy, wiec naprawa pozostaje na wlasny koszt.

Jak widac w ofertach niektorych sklepow przedstawiciele Acera oklamuja nie tylko klientow ale sprzedawcow, ktorzy najpewniej na podstawie takich informacji pisza w swoich ofertach ze gwarancja notebookow Acera to 24 miesiace dla osob fizycznych (np. www.mobilworld.pl).

Jak ktos pisal w jednym z watkow na forum, podobna extra oferte prezentuje w swoim sklepie internetowym firma Aristo. Reklamuja oni ustawowy, 10-dniowy okres, w ktorym klient moze zwrocic towar w przypadku zakupu na odleglosc jako tzw. Gwarancje Satysfakcji :mur:

 

W sprawie wprowadzania klientow w blad przez pracownikow Acera bede pisal do Federacji Konsumentow, zobaczymy co oni na to odpisza. Na szczescie mam historie korespondencji z nimi. Acerowi wyslalem juz informacje, ze oklamuja klientow twierdzac ze maja 24 miesieczna gwarancje i majac na mysli zupelnie inne, ustawowe prawa klienta - odpowiedzi nie dostalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...