draq Opublikowano 25 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2005 Czy ktoś próbował zastosować gliceryne lub glikol do chłodzenia? Powinno to przynieść dobry skutek. Rtęć przyniosła by jeszcze lepszy ale w 39 C paruje i jest trójąca więć raczej kipsko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donulung Opublikowano 25 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2005 Większość płynów do chłodnic samochodowych robiona jest właśnie na bazie glikolu. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samhain Opublikowano 25 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2005 glikol etylowy nalany w ukladzie ale tylko on po rozszczelnieniu i zalaniu sprzetu byl trudny do usuniecia, sprzet nie odpalal sie, trzeba bylo wymyc pod woda i po jakims tygodniu ruszyl... miejsce wypadku: 3 ogolnopolski zjazd o/c & moders :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draq Opublikowano 25 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2005 No dobrze a jak poprawia taka ciecz osiągi, ktoś może się czymś pochwalić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 25 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2005 z tego co wiem to wydajnosc gorsza układu na glikolu niz na demineralce. Jedyna zaleta to zabijanie zycia w układzi i ew. niedopuszczanie do korozji w układach alu-miedzianych.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...