Demonstenes Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Witam, Zainstalowalem na komputerze z W2000 mandrive. Jednak komp okazal sie troszke zbyt stary :sad: i chcialbym ja usunac. I teraz pytanie - jak to zrobic, aby tez przy okazji usunac lilo(znajduje sie w MBR) - czy zwykly format dysku wystarczy ? Jestem calkowitym nowicjuszem w kwestii linuxa wiec prosze o w miare szczegolowy opis dzialania.... PZDR ps. te puste tematy to ewfekt awarii bazy danych forum :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Usunąć partycje jakims programem do partycjonowania i załozyć jaką tam chcesz, np. FAT ;) A co do MBR - poszukaj na forum gdzie i jak wydać komendę fixmbr. Albo napisze - wkladasz plyte z W2000, wlaczasz konsole odzyskiwania i piszesz: fixmbr ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonstenes Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Wielkie dzieki-zadzialalo i wszystko jest ok :) PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2005 ewentualnie fdisk /mbr :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...