Gość MD0 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2005 (edytowane) Czy istnieje cos takiego jak 3d anlyzer emulujący dx9, bo chciałbym uruchomic BF2 na GF4600 :mur: . Swoją drogą kiedyś nie było takich problemów z tymi DXami, to były czasy :) PS.Aha a jezeli 3danalyzer to potrafi to jak go ustawic do tej gry??? :? (jak by co załączam screena) Edytowane 9 Sierpnia 2005 przez MD0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solo/ng Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2005 wiesz nie dosc ze gf4ti ma b.wolne shadery to jeszcze emulowanie tkiego potwora jak bf2 (kilka rzeczy z api dx9) to; ) - na zwyklym sprxecie gra ma juz spore wymagania. polecam: sprzedac gf4ti 4600 (140-180zl) kupic uzywanego 9550, zmodowac na 9600XT. roznice w kazdej obecnej i ogolnie nowej grze odczujesz niesamowita:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MD0 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Dźwięki Solo wezme to pod uwage, ale chyba poczekam z rok i wyjme jakiegos GF6200 modowalnego na 6600, bo nie mam przekonania do radeonów a zwłaszcza 9550. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2005 (edytowane) Dźwięki Solo wezme to pod uwage, ale chyba poczekam z rok i wyjme jakiegos GF6200 modowalnego na 6600, bo nie mam przekonania do radeonów a zwłaszcza 9550. 1587519[/snapback] lol "poczekam z rok ", nvidia juz wprowadza nowe wersje gpu dla 6200 które sa niemodowalne tak wiec za rok to wiesz ... BTW za rok to o 6200 -6600-6800 kazdy zapomni Edytowane 10 Sierpnia 2005 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Jest patch do GF4 do Battlefielda 2 ale gra wygląda wtedy strasznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2005 małe OT @IamWeasel w sygnaturze napisałes ze rdzeń R360 podkręciłes do poziomu 675 mhz, wynik z 3dmark03-05 tez wątpliwy bo przy wyrabianiu 5400 MP/MT /s i przy takim sprzęcie wyniki powinny oscylowac w granicy 9000 pkt 03 / 3400 pkt 05... dla mnie te twoje 675 to fałsz ps R360 fizycznie nie jest w stanie pracowac z częstotliwoscia rdzenia 675 nawet po vmodzie niektórzy to nawet kłamac nie potrafia :lol: :mur: 1587794[/snapback] Nie rozumiem co mi zarzucasz? :mellow: Niketórzy to nawet czytac nie potrafią :mur: Ale nazwać kogoś kłamcą to łatwo nie :rolleyes: Tłumaczenie jak dla idioty (no offence): 378@450 675@800 oznacza, że rdzeń który normalnie pracuje z częstotliwością 378mhz podkręciłem (@ oznacza "at") do 450mhz, natomiast pamięć, która pracuje z częstotliwością 675mhz podkręciłem do 800mhz. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...