4rch0n Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Mam pytanie... jak można ruszyć w gotowym modelu z gotowymi kościami (w 3ds max 7) np. rękę nogę etc? męcze się juz kilka godzin... Trzeba coś zrobić w zakładce animacje czy modyfikacje, a może jeszcze gdzie indziej? i najwazniejesze co?? Z góry thx za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2005 z tego co pamietam (juz dawno nie robilem w 3dmaxie) włączasz inverse kinematics a potem lapiesz ze noge ruszasz jak chcesz myszką i nagrywasz ruch. Mozesz narysowac polilinie a potem ją przekształcic w tor trajektorii po ktorej bedzie sie poruszała np. stopa, albo kolano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4rch0n Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2005 (edytowane) ok... to chyba juz zalapalem... ta postac miala ukrytego bipeta... Edytowane 25 Sierpnia 2005 przez -=Drizzt=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...