Skocz do zawartości
Aiwazz

Zaburzenia Synchronizacji Neo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam neo 512 zalozona w zeszlym tyg.

Ciagle mnie rozlacza, najdluzej udalo mi sie utrzymac ciaglosc polaczenia ok. 3h.

Pani w 0800 102 102 powiedziala, ze jestem 7km od centrali, a neo dziala poprawnie do 6km i przyu tej odleglosci nie ma zabuerzen jakie wystepuja u mnie.

Pomijajac fakt, ze skoro tak sprawa wyglada to nie powinni zakladac neo, ale kwestia jest taka, czy mozna cos z tym zrobic, ew. alternatywny internet.

Mieszkam na Bialolece na os. Bukow. Sa tam jacys inni providerzy ?

Mieszkam w Warszawie od tygodnia i niezbyt sie orientuje w rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam neo 512 zalozona w zeszlym tyg.

Ciagle mnie rozlacza, najdluzej udalo mi sie utrzymac ciaglosc polaczenia ok. 3h.

Pani w 0800 102 102 powiedziala, ze jestem 7km od centrali, a neo dziala poprawnie do 6km i przyu tej odleglosci nie ma zabuerzen jakie wystepuja u mnie.

Pomijajac fakt, ze skoro tak sprawa wyglada to nie powinni zakladac neo, ale kwestia jest taka, czy mozna cos z tym zrobic, ew. alternatywny internet.

Mieszkam na Bialolece na os. Bukow. Sa tam jacys inni providerzy ?

Mieszkam w Warszawie od tygodnia i niezbyt sie orientuje w rynku.

1643674[/snapback]

Waz ta babe tam z gory potraktuj i niech ci nie liczy kilometrow tylko wysyla technika ktory zrobi pomiary, owija w bawelne bo za to jej placa. Domagaj sie pomiarow !!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Best-boy skoro mowi mu ze ma 7 km do centrali to znaczy ze pomiary ma. Pewnie ma juz jakies zp i monterzy to sprawdzali. Zawsze jesli jest mozliwosc moze migrowac w dol na sciezce technicznej. Jesli jest z czego migrowac. A traktowac z gory mozna ciebie jak zadzwonisz na 0800

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Best-boy skoro mowi mu ze ma 7 km do centrali to znaczy ze pomiary ma. Pewnie ma juz jakies zp i monterzy to sprawdzali. Zawsze jesli jest mozliwosc moze migrowac w dol na sciezce technicznej. Jesli jest z czego migrowac. A traktowac z gory mozna ciebie jak zadzwonisz na 0800

1645290[/snapback]

7km to zaden pomiar, neo moze i pojsc na odleglosci 20km jak ktos polozy kable 2mm ;) , dlatego mowie o pomiarach. Grubosc przewodow , stan izolacji, jakosc przewodnika.... odleglosc swoja droga (ale to nie jest takie scisle jak telekomuna mowi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

best boy:

 

Mozesz mi dokladniej to opisac, o co mam pytac i czego sie domagac i co to znaczy 'schodzenie sciezka w dol' ?

Szczerze mowiac to slabo sie na tym znam, jestem tylko uzytkownikiem, a chcialbym miec jakies argumenty podczas rozmowy z nimi :)

P.S. O800 z Wawy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Best-boy proponuje lekture. Moze najpierw sie cos dowiedz o standardzie adsl a pozniej mow. Na poczatek http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/ci...to_doc/adsl.htm . Table 15-1: Claimed ADSL Physical-Media Performance to nas interesuje. 5,5 KM to maksymalna odleglosc dzialania wg firmy cisco systems. Jesli uwazasz inaczej tzn wg ciebie 7 czy tez 10 km to pikus i bedzie dzialac to zapraszam do krzemowej. Bedziesz rozchwytywany. I proponuje zalozyc kable metrowej srednicy.

P.S Sparrov krk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom ludzie z info sa bardzo pomocni. Popros o mozliwosc sprawdzenia czy mozna Cie przelaczyc do blizszej centrali (jesli taka jest), moze ONU jakies bedzie. Moze da sie zrobic migracje w dol. Lepsze chodzace 256 niz zrywajace 512 lub brak neta w ogole. To sa tylko mozliwosci ktore masz ale nie koniecznie cos moze z tego wyjsc. Tepsa naprawde duzo robi aby dalo sie podpiac(lacznie z ciagnieciem nowych kabli dla jednej tylko osoby ktora zamawia 128).

P.S. Dla rozluznienia: Dzwoni kiedys babka ze jej wifi nie dziala. W reklamie mowia ze to bezprzewodowe no i ona chce sie tak laczyc. Laptopa ma, karte tez ale strony sie nie otwieraja. Zasiegu brak. Pada pytanie gdzie ma modem wifi. Babka rezolutnie ze w domu w warszawie. No a gdzie teraz jest? Na wakacjach, nad morzem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mozesz mi cos poradzic odnosnie pytania ktore zadalem na poczatku ?

Z gory dzieki

A.

1645917[/snapback]

RE ORTH ma racje, z deka przegielem bo nie same "szumy" sie licza ;)

(ale z drugiej strony.... zalezy od szczescia... i konkretnego sprzetu)

 

A z rady, zapros pana technika do domu, niech zrobi pomiar poziomu sygnalu i szumow (to zrobi od reki...) - o ile przyjdzie :mur: :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z rady, zapros pana technika do domu, niech zrobi pomiar poziomu sygnalu i szumow (to zrobi od reki...) - o ile przyjdzie  :mur:  :mur:  :mur:

1646016[/snapback]

Przyjsc to pewnie i przyjdzie, ale nie za darmo. Nie zdziwilbym sie gdyby doliczycli wizyte do rachunku za telefon (ile to teraz jest 200zl? ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wy za głupoty wymyślacie o_O

Dzwonisz na infolinie, mówisz ze czesto cie rozłącza z netem, jadą procedury przy kompie....nic nie pomoze to dzwonisz ponownie i idzie zpek z prosba o test lini i portu. Jak test wyjdzie OK idzie monter (przyjść przyjdzie tylko pytanie za którym razem :) ). Monter jest za darmo i testuje usługe u Ciebie w domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monter jest za darmo i testuje usługe u Ciebie w domu.

1647183[/snapback]

Monter moze i jest, ale technik juz nie. Sprawdz sobie w cenniku (strona 4). Asysta techniczna jak to sie teraz nazywa kosztuje 150zl i dosc czesto zdarza sie, ze po wizycie technika ta wlasnie kwota dopisywana jest do rachunku klienta. Oczywscie tak jest w przypadku, gdy problemy z usluga nie wynikaja z problemow w TP (jak wlasnie zbyt duza odleglosc od centrali, problemy z podlaczeniem i konfiguracja neotrady itp). Teraz i tak jest lepiej, kiedys asysta techniczna byla 2 razy drozsza, pamietam jeszcze jak znajomy byl zdziwiony tak wysokim rachunkiem po wizycie pana z TP, ktory tylko przyszedl zdiagnozowac problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz? o_O

Asysta jest jak nie umiesz sobie poradzić z instalacją zestawu np. A monter przychodzi bezpłatnie jak jest problem u klienta lub po stronie TP którego nie mogła wykryć infolinia i pion zdalnie testujący linie i urządzenia.

1647349[/snapback]

Zebys sie kiedys nie zdziwil, ze cie badz kogos innego za ta asyste techniczna nie skasuja. Zreszta, sprawdz w cenniku, masz wszystko dokladnie napisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwie się bo za asyste się płaci, a za monterów nie ;)

Jeszcze raz powtarzam...jesli usterki nie mozna wyeliminowac przez kontakt z infolinia techniczną do klienta wysyła się montera.

Jeśli klient jest tępy i nie umie zainstalować u siebie zestawu do SAMODZIELNEJ instalacji to sobie zamawia asyste techniczna ktora jest oczywiscie płatna...

Także rozróżniaj asyste yechniczną od montera ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwie się bo za asyste się płaci, a za monterów nie ;)

1647595[/snapback]

Przeciez ja caly czas mowie o asyscie techniczej, a w jednym z wczesniejszych postow napisalem wyraznie:

 

Oczywscie tak jest w przypadku, gdy problemy z usluga nie wynikaja z problemow w TP (jak wlasnie zbyt duza odleglosc od centrali, problemy z podlaczeniem i konfiguracja neotrady itp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwila chwila, to skoro instaluja mi neo, potem nie dziala poprawnie ze wzgledu na zbyt duzo odleglosc to czyja to jest wina, moja czy TPSA ?

Ja nie musze znac sie na tym, nie musze wiedziec gdzie jest centrala, skoro instaluja usluge, podpisuja umowe to sa zobowiazani do jej wykonania.

Tak czy nie ?

Skoro jest problem z synchronizacja, a jest to z ich winy bo oni zainstalowali usluge mimo tego, iz wystepuje zbyt duza odleglosc, to teraz w ich gestii lezy rozwiazanie problemow i zwiazane z tym koszta.

Jesli sie myle, badz w praktyce wyglada inaczej, prosze o podpowiedz.

Cytaty z kodeksu cywilno-prawnego mile widziane :D

A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Skad mam wiedziec, czy sa mozliwosci techniczne czy nie ?

2. Skoro nie byloby mozliwosci technicznych to nie daloby sie zainstalowac ?

3. Po co instaluja, jesli zdazaja sie takie sytuacje ? - Ja nie musze o takich rzeczach wiedziec, oni na pewno wiedza. Czy to nie jest oszustwo albo przynajmniej niesolidna usluga ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Mozliwości sprawdzisz podczas kozystania z usługi - to wyjdzie w praniu...z migracjami też tak jest.

2. Zaisntalować się nie da jak jest brak mozliwości technicznych (za daleko od dslam, brak portu lub pcm). Możliwości mogą być ale np twoja linia nie da sobie rady np z neo 512 więc mozesz zmigrować w dół na 256...

3. To nie oszustwo...nawet zamawiając neo i mając podpisaną umowe + modem w domu moze wyjść brak możliwości technicznych (pcm, brk portu). Po prostu to czy mozesz mieć neo w 100% wychodzi dopiero przy przygotowywaniu lini...gdyby mieli sprawdzać 100% gotowość lini to zrobiłby się spory bałagan no i trzeba by było troche na to kasy wydac...a po co jak mozna wszystko sprawdzić przy podłączaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha, sluchajcie ludziska, pierwsza notke umiescilem 11 wrzesnia - od tamtej pory udalo mi sie osiagnac to, ze przelaczyli mnie dwa dni temu do innej centrali.

Podobno tamta byla zbyt daleko ode mnie i dlatego nie dzialalo.

Tylko ze teraz tak samo zrywa jak zrywalo, normalnie szlag moze czlowieka trafic.

Przelaczyli mnie do centrali 'Warszawa-219' ale nikt nie potrafi mi udzielic informacji, gdzie takowa sie znajduje, ani Blekitna linia, ani zadne 0800.

Jesli chodzi o migracje w dol, to dopiero jest mozliwe po skonczeniu sie dwumiesiecznej umowy, wczesniej nie, nie wiadomo, czy bedzie to dzialac czy nie.

Jedyny plus to taki, ze nie bede musial za te dwa miesiace placic.

Przeciez to jakas parodia, przez dwa miesiace prawie nie zalatwilem nic, bylem odsylany od jednej infolinii do drugiej i nikt nic nie wiedzial i nie mial pojecia.

Tragikomedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o_0 nie no bez zartow...nawet jakby ktos mial informacje gdzie taka centrala sie znajduje to po co Ci takie info? Moze jeszcze chcesz znac sciezke swojego kabla? Ludzie, bez przesady :lol:

 

I oczekujesz ze ludzie z drugiego konca polski beda wiedziec gdzie twoja smieszna neostradka jest podpieta :)

Ludzie TP to nie jest provider osiedlowy ale ogolnopolsi...popukajcie sie po tych glowach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...