Skocz do zawartości
ShotgunXC

Problem Z Cod 2 I 3dmark '05

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem dokladnie, czego dotyczy problem, domyslam sie, ze czegos zwiazanego z karta graficzna, ale czy to sterowniki, czy kwestia ustawienia czegos w Windowsie?

 

Bledy wygladaja nastepujaco... W demo Call of Duty 2 moge grac tylko na zaproponowanej konfiguracji, jezeli zmienie chocby rozdzielczosc, podczas ladowania misji gra wywala mnie do windy i pokazuje blad:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?><DATABASE><EXE NAME="cod2sp_s.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">    <MATCHING_FILE NAME="CoD2SP_s.exe" SIZE="1822720" CHECKSUM="0x5950866C" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" />    <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" />    <MATCHING_FILE NAME="mss32.dll" SIZE="370688" CHECKSUM="0x64BB8310" BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" PRODUCT_VERSION="6.5e" FILE_DESCRIPTION="Miles Sound System" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Miles Sound System" FILE_VERSION="6.5e" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1991-2003, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" UPTO_LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" /></EXE><EXE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">    <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" /></EXE><EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">    <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012224" CHECKSUM="0xABFFD815" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x1048EA" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" UPTO_LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" /></EXE></DATABASE>

We 3DMarku jest z kolei (na rozdzielczosci 1024 x 768, na 800 x 600 dziala prawidlowo):

 

Dołączona grafika

 

Sprzęt to:

- Intel Pentium IV 360 3.0 GHz

- Gigabyte 8N-SLI Pro

- 2x Spectec 512 MB DDR2 533 Mhz

- Samsung 160 GB 7200 rpm SATA II (nie wiem, czy sie przyda, ale zawsze lepiej podac za duzo niz za malo ;) )

- Gigabyte GeForce 6200 128 MB DDR, PCI-E

 

System to oczywiscie WinXP SP2 PL

Edytowane przez ShotgunXC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten 6200 to nie jakas wersja Turbo Cache, albo inne ustrojstwo ?

Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ?

 

Jesli odpowiedzieliscie tak, to chyba bledy sa spowodowane brakiem wystarczajacej ilosci pamieci wideo.

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten 6200 to nie jakas wersja Turbo Cache, albo inne ustrojstwo ?

Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ?

 

Jesli odpowiedzieliscie tak, to chyba bledy sa spowodowane brakiem wystarczajacej ilosci pamieci wideo.

1685278[/snapback]

Jest to Turbo Cache, jest na to jakies rozwiazanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesciowo byla to chyba kwestia TC, wymienilem karte na Leadtek Winfast PX 6600 (GF 6600) PCI-E. 3DMark zdany pomyslnie, natomiast z demem Coda 2 taki sam problem. Gra laduje sie i gdzies mniej wiecej w polowie wywala do windy z bledem pokazanym na screenach powyzej.

Edytowane przez ShotgunXC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...