Bubusiek Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 Złożyłem ostatnio taki komputer: pł. gł. Asus A7V880 Sempron 2800 512 Ram Radeon 9550 dysk WD Caviar 120GB SATA BIOS zaktualizowałem do wersji nr 9. Zainstalowałem WinXP, wszystko chodziło dobrze może ze 2 dni, zaczeły się pokazywać niebieskie ekrany STOP zaraz przy starcie komputera. Format dysku i kolejna instalacja Win, tym razem błąd stop przy 16% instalacji, miałem tak chyba z 5 razy. W końcu jak się system zainstalował i przestał pokazywać błąd STOP to za każdym razem przy włączaniu kompa (przed zalogowaniem) komputer dokonuje sprawdzania partycji, czasem wszystkich czasem jednej, ale ZAWSZE. Kilka dni temu znów pokazał się błą STOP, przeczytałem artykuł na tym forum o debuggowaniu plików z katalogu minidump czy jakoś tak i na moje nieszcześcię zauważyłem, że błąd tkwi w pliku ntoskrnl.exe , autor artykułu mówi, że wtedy może być to problem sprzętowy. Sprawdzałem też każdą partycję ScanDiskiem na uszkodzone sektory i nic nie wykrył :/ W piątek oddaje komputer do serwisu, ale może wcześniej mi ktoś powie co może być nie tak :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieciop Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 Złożyłem ostatnio taki komputer: pł. gł. Asus A7V880 Sempron 2800 512 Ram Radeon 9550 dysk WD Caviar 120GB SATA BIOS zaktualizowałem do wersji nr 9. Zainstalowałem WinXP, wszystko chodziło dobrze może ze 2 dni, zaczeły się pokazywać niebieskie ekrany STOP zaraz przy starcie komputera. Format dysku i kolejna instalacja Win, tym razem błąd stop przy 16% instalacji, miałem tak chyba z 5 razy. W końcu jak się system zainstalował i przestał pokazywać błąd STOP to za każdym razem przy włączaniu kompa (przed zalogowaniem) komputer dokonuje sprawdzania partycji, czasem wszystkich czasem jednej, ale ZAWSZE. Kilka dni temu znów pokazał się błą STOP, przeczytałem artykuł na tym forum o debuggowaniu plików z katalogu minidump czy jakoś tak i na moje nieszcześcię zauważyłem, że błąd tkwi w pliku ntoskrnl.exe , autor artykułu mówi, że wtedy może być to problem sprzętowy. Sprawdzałem też każdą partycję ScanDiskiem na uszkodzone sektory i nic nie wykrył :/ W piątek oddaje komputer do serwisu, ale może wcześniej mi ktoś powie co może być nie tak :/ 1707621[/snapback] W sprawdzales pamieci jakims programem diagnostycznym typu memtest86+ lub goldmemory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avecezary Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 najbardziej prawdopodobna przyczyna cienki RAM albo slabo wlozony napisz jaki do ktorych slotow wlozyles a najlepiej wyjmij wszystko z plyty i wloz jeszcze raz to nie jest wina softu w 100% !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubusiek Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 OK dziś pobawię się pamięciami i posprawdzam je tymi programami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieciop Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 OK dziś pobawię się pamięciami i posprawdzam je tymi programami. 1707917[/snapback] Widzę ze tez jestes z bielska, możemy np. przetestowac twoje ramy na mojej plycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubusiek Napisano 19 Października 2005 Zgłoś Napisano 19 Października 2005 Hehe no tak racja:) ale dzieki za propozycje, to nie jest moj komp i wole sie tak z tym nie bawic, w sumie wszystko jest na gwarancji wiec jak ja sobie nie poradze to mam nadzieje zrobia to ludzie ze sklepu Apollo ;) Chociaz ja podejrzewam dysk twardy, bo nie podoba mi sie to ciagle sprawdzanie partycji przy starcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...