Skocz do zawartości
Gość Pioorek

Gwarancja ;/

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Spalila mi sie ostatnio plyta glowna i pamiec ram - musialem zabulic za plyte nowa, ale inne pamieci mialem na szczescie. Wydalem 300 zl na plyte, a teraz jak wyslalem spalone pamieci na gware (pamiec przyszla kupiona poczta, wsadzilem i sie zjarala) - odrzucono mi je. Nie udzielono mi gwary [ciach!]a! 200 zl poszlo sie jebac! Czy moga tak poprostu odrzucic? Slyszalem ze tutaj ludzie oddawali popalone dyski ewidentnie z ich winy a tu taki zonk ;/ jestem zalamany ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idz do rzecznika i zobacz co ci powie co poradzi. Moim zdaniem mozesz jeszcze do expertyzy oddac kompa i pamiec i na tej podstawie rzadac uznania reklamacji.

Zreszta to oni musza ci udowodnic ze pamiec uszkodziles z wlasnej winy a nie na odwrot.

Naprawde polecam przejsc sie do rzecznika i podac do wiadomosci publicznej gdzie tak traktuja klientow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wystosowali jakieś pismo, w którym piszą dlaczego je odrzucili czy poprostu od tak sobie? Mi jak nie chcieli uznać gwary (znaczy nie chcieli przyjąć) to się kłóciłęm żeby przyjęli, bo to producent decyduje czy naprawii a nie sprzedawca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem podobne przygody tylko, ze z karta graficzna ( Tu link ) Jesli na pamieciach nie widac sladow zniszczen, czyli nie sa popalone. To nie maja zadnych podstaw aby stwierdzic, ze ram popsul sie z Twojej winy bez jakiejkolwiek ekspertyzy. Jesli jestes pewien, ze zrobiles wszystko poprawnie, a pamieci sie spalily "samoczynnie" to wystarczy ich postraszyc sadem konsumenckim. W mig oka wszystko sie zmienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac ze gwarancja to popularny temat!!!!!!

 

Sam tez mam problem kupile w pewnej firmie w Gdyni aparat dokladnie Fuji S5500 po niecalych 2 miechac sie USb skopalo. Oddalem na gwarancje. po 2 tygodniach nie otrzymalem zadnych informacji. Mialbym pytanie czy istnieje prawo ktore mowi jednoznacznie ile czasu maksymalnie sprzet moze lezec w serwisie?? Chce odzyskac pieniadze czy mam na to jakies szanse??

 

 

PS nie chcialem zakladac osobnego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

 

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

 

3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

 

4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym sek ze bylem tam w tej firmie o koles w dosc bezczelny sposob powiedzial mi ze to nie jego sprawa bo firma jest podzielona na dzialy i mam sie zglosic do serwisu z tym!!!!! Na pewno sie zglosze ale musze miec podstawe prawna do zwrotu gotowki!!!!!

 

PS ta firma to Balta.

Edytowane przez mib

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, na pamieciach widac slady spalenia... jakmialoby sie spalic bez sladu? ;/ Ale kurde, wsadzilem normalnie jak zawsze i poszla pamiec... dostalem z powrotem pamiec ze zdjeciem spalonej pamieci (nie mojej, takiej dla przykladu) z dopiskiem, ze jezeli tak jest uszkodzone to nie wymienia. Wywalilem 200 zl, pamiec sie spalila a ja stracilem i kase i pamiec ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh... mam 15 lat i nie wiem co moge zdzialac. Masz jakiegos meila moze? Bo najlblizszego rzecznika mam z 30 km od mojej chaty ;]

1713074[/snapback]

W autobus (albo busa) i za 5zł dojedziesz.. Kolejna "piatka" i jestes z powrotem.. Ewentualnie stopem.

 

EDIT

A moze udałoby sie porozmawiac z rzecznikiem telefonicznie?

Edytowane przez fipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: big bump ale nie ma sensu nowego topicu zakładać

 

kupili mi kompa w ntt, płytka GB która ma opcje przywracania defaultowych ustawień przy starcie w razie zbyt ostrego oc, spełniała to zadanie do czasu, teraz włączam kompa a tu nic, nie ładuje sie...

czy to ze uruchomiłem kompa z zworką clear cmos spowodowało że bios ma defaulta przywróconego czy zobaczą mi ze przesadziłem z oc

aha, pamięci działają, dysk tez, proc nie sprawdzany bo nie mam gdzie...

 

Prosze o szybką odp ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...