Jump to content
meehoo

[recenzja] Hp Nx8220 Ek089es

Recommended Posts

A ja mam pytanie z innej beczki...

Podłanczał ktoś HPka do Tv ...?? U mnie czarny obraz, dziwna sprawa..

Wziołem od kumpla dwa kable s-video-euro na jednym czarno-biało na drugim ok. Oba były din 4 ;/ A wejście u mnie din7 jakieś dziwne jaja są..

Jak ktoś próbował i działa to niech zarzuci linka na allegro z dobrym kablem, najlepiej jeden kabel euro odrazu z dzwiękiem.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Właśnie jestem na etapie wyboru laptopa. Obecny PIII co prawda jeszcze daje rade w XP ze standardowymi aplikacjami, ale przy zaawansowanych kompilacjach wymięka ;). Jako że zakup notebooka to nie kupno myszki za 15 zł chcę wybrać sprzęt spełniający moje oczekiwania.

 

Genralnie z tego co czytam to nx8220 jest super jeśli chodzi o wydajność no i ergonomię. Mertwi mnie jednak ta nieszczęsna matryca, o której pisano w benchamrku że to właśnie na niej producent zaoszczędził. Jak to jest z nią tak naprawdę? Moja matryca na moim sędziwym laptopie jest o niebo lepsza niż na służbowej toshibie która ma niecały rok. Jeśli i w tym przypadku matryca ma oferować mi gorsze parametry to niestety nie skuszę się jeszcze na hp i poczekam aż włożą lepszą matrycę lub wyjdzie model z ekranem o zadawalających parametrach. Dodam jeszcze ze matryca moja daje obraz podobny do Belinei 101702.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie z innej beczki...

Podłanczał ktoś HPka do Tv ...?? U mnie czarny obraz, dziwna sprawa..

Wziołem od kumpla dwa kable s-video-euro na jednym czarno-biało na drugim ok. Oba były din 4 ;/ A wejście u mnie din7 jakieś dziwne jaja są..

Jak ktoś próbował i działa to niech zarzuci linka na allegro z dobrym kablem, najlepiej jeden kabel euro odrazu z dzwiękiem.

Pozdrawiam

 

Ja podłączałem, ale kablem din7/chinch. Masz czarno-biały obraz właśnie dlatego, że masz din4. Musisz kupić din7, jak kupowałem w sklepie komputerowym, kosztował grosze.

Pozdrawiam.

 

EDIT

Dziś podłączyłem kablem 4din/euro i też działa! Więc jest to kwestia końcówki po stronie euro - czytałem gdzieś, że można pozamieniać poszczególne żyły kabla w końcówce i wtedy będziesz miał full-kolor. Niestety nie mam linka, poszukaj na necie, pownieneś znaleźć.

Edited by meehoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja podłączałem, ale kablem din7/chinch. Masz czarno-biały obraz właśnie dlatego, że masz din4. Musisz kupić din7, jak kupowałem w sklepie komputerowym, kosztował grosze.

Pozdrawiam.

 

EDIT

Dziś podłączyłem kablem 4din/euro i też działa! Więc jest to kwestia końcówki po stronie euro - czytałem gdzieś, że można pozamieniać poszczególne żyły kabla w końcówce i wtedy będziesz miał full-kolor. Niestety nie mam linka, poszukaj na necie, pownieneś znaleźć.

Coś się pomodzi, dzięki za info :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dzisiaj kupilem tego Hpka :) mam troche inna konfiguracje od wiekszosci z was dlatego postaram sie zrobic jak najszybciej testy w 3dmarku ;) pozdrawiam ..

Myślę że różnice nie będą wielkie - 256MB Ramu więcej może zrobić maksymalnie 100pkt różnicy w 3DM2001SE. Zauważ, że przeskok z 256 na 768 MB nie spowodował specjalnego wzrostu u żadnego z użytkowników. Znacznie bardziej odczuwalna zmiana była po zainstalowaniu lepszych sterów i (to najbardziej) lekkim podkręceniu Radka.

 

Z innej beczki - zmieniłeś konfig przed zakupem? Tzn. zostawiłeś te oryginalne np. w sklepie i od razu wrzucili Ci te lepsze? Czy zmieniałeś po zakupie? Jak w sklepie, to powiedz który sklep jest tak przyjazny klientowi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Przymierzam się do kupna HP nx8220 i w związku z tym mam pytanie. Czy nagrywarka DVD-RW posiada także możliwość zapisu CD-R/RW ? Jeżeli tak to prosiłbym o podanie prędkości zapisu.

 

ps. wcześniej znalazłem posta z prędkościami ale to są prawdopodobnie prędkości odczytu.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że różnice nie będą wielkie - 256MB Ramu więcej może zrobić maksymalnie 100pkt różnicy w 3DM2001SE. Zauważ, że przeskok z 256 na 768 MB nie spowodował specjalnego wzrostu u żadnego z użytkowników. Znacznie bardziej odczuwalna zmiana była po zainstalowaniu lepszych sterów i (to najbardziej) lekkim podkręceniu Radka.

 

Z innej beczki - zmieniłeś konfig przed zakupem? Tzn. zostawiłeś te oryginalne np. w sklepie i od razu wrzucili Ci te lepsze? Czy zmieniałeś po zakupie? Jak w sklepie, to powiedz który sklep jest tak przyjazny klientowi... :)

hehe mialem znajomego w sklepie i na miejscu ladnie przy mnie powymienial ;) .. na samsunga i ramki na apacery z wieczysta gwarancja(ten lepszy model z licencja) chcialem kingstony ale czasami maja konflikty .. zalezy co seria wypusci .. a te przeszly test i dlatego na te sie zdecydowalem teraz takie pytanie ... czy wasze hpeki tez sa od spodu tak cholernie gorace ?? aha i jeszcze jedno o jakich steracjh mowisz bo z tego co tu czytalem to obila mi sie jakas nazwa na O ..? omega or something ? dzialasz na nich ? znasz jakis ciekawy soft do niego :) poza hapekowskim z hp.pl ;P pozdrawiam!! Edited by wind

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe mialem znajomego w sklepie i na miejscu ladnie przy mnie powymienial ;) .. na samsunga i ramki na apacery z wieczysta gwarancja(ten lepszy model z licencja) chcialem kingstony ale czasami maja konflikty .. zalezy co seria wypusci .. a te przeszly test i dlatego na te sie zdecydowalem teraz takie pytanie ... czy wasze hpeki tez sa od spodu tak cholernie gorace ?? aha i jeszcze jedno o jakich steracjh mowisz bo z tego co tu czytalem to obila mi sie jakas nazwa na O ..? omega or something ? dzialasz na nich ? znasz jakis ciekawy soft do niego :) poza hapekowskim z hp.pl ;P pozdrawiam!!

Dokładnie ta jak mówisz - to są Omegi. Ściągnij Omegi na CAT.5.12. Najnowsze na CATALYST 6.1 są optymalizowane dla rodziny ATI X1x00.

A tu link do tych sterów:

http://www.omegadrivers.net/

Niestety z overclokiem jest jakoś dziwnie - niby niektórzy forumowicze puścili go stabilnie na 550/300, ale mój się wysypuje już na 520/290. Czyli co model to inne taktowania graniczne. Musisz sobie trochę poeksperymentowac :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od niedawna mam HP8220 i mam problem:

nagrywałem płytki DVD Verbatim i zonk !

z 5 szt. nagrały się tylko dwie, dwie do kosza, na 5 symalacja i też błąd

nero wyświtla : problem kalibracji mocy, lub nieokreslony błąd.

cd verbatim nagrywa bez problemu.

 

czy to konflikt z płytkami, czy też coś z nagrywarką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od niedawna mam HP8220 i mam problem:

nagrywałem płytki DVD Verbatim i zonk !

z 5 szt. nagrały się tylko dwie, dwie do kosza, na 5 symalacja i też błąd

nero wyświtla : problem kalibracji mocy, lub nieokreslony błąd.

cd verbatim nagrywa bez problemu.

 

czy to konflikt z płytkami, czy też coś z nagrywarką?

Spróbuj z innymi płytkami. Ja bezproblemowo nagrywam na Emtecu i Memorexie. Być może masz też starą/zwaloną/niekompatybilną wersję programu do nagrywania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zauważyłem, że laptop po wybudzeniu ze stanu uśpienia(wstrzymania) ma zmienioną rozdzielczość na matrycy na 1024x768 :blink: , zaraz po zalogowaniu na konto usera zmienia na 1280x800. Co dziwniejsze nie dzieje się tak za każdym razem! tylko jeżeli jakiś dłuższy czas(conajmniej godzinę) komp jest uśpiony, przy normalnym uruchamianiu też jest ok, wydaje mi się, że dzieje się tak od czasu gdy podłączałem projektor, ale czy to jest przyczyna tego błędu?

Troche mnie to wqrza bo powinien caly czas chodzić na natywnej :angry: Macie jakieś pomysły jak to wyprostować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przesadzajmy, nie jest to znowu taka najgorsza matryca. Po prostu jej jakość odstaje trochę od bardzo wysokiej jakości całego laptopa i stąd te nasze narzekania. Ale prawda jest taka, że na czymś musieli zaoszczędzić no i dali trochę gorszą matrycę w zamian za dobrą grafę. Jest to najtańszy markowy sprzęt z X600 na pokładzie, a i matryca dla jednego użytkownika patrzącego wprost na ekran jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem tego laptopa, ale caly czas martwi mnie ta matryca... Moze moglby ktos zrobic zdjecie ekranu, kiedy laptop jest wlaczony? Z gory dzieki!

obawiam sie ze zdjecie nie odda calego efektu

przed zakupem tez mnie martwila, ale teraz mi to w ogole nie przeszkadza

wiadomo nie ma co porownywac z najlepszymi monitorami LCD czy w ogole z CRT. (kolory sa bladsze)

ale tez zobacz na rozmiar. LCD w laptopie ma ~ 1 cm grubosci, monitory LCD sa grubsze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Krzyniu za zdjecie. Sam mam monitor LCD Philipsa 17'' wiec jak wypadaja LCD w porownaniu do CRT to wiem :) Chodzilo mi tylko o jakosc podswietlenia, czy nie bedzie za bardzo przyciemnionych miejsc na matrycy, ale patrzac na zdjecie Krzynia, widac ze wszystko jest ok. Wiec chyba skusze sie na ten model :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam taką prośbę, porównajcie NX8220 z Acer Aspire 3023WLMi.

 

waham się między tymi dwoma modelami i nie mogę się zdecydować.

 

czy w laptopach można zmienić dysk HD na większy? A jeśli tak, to jakie są ceny takich dysków?

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam.Mam tego lapka od tygodnia i jest super. Matryca nie jest taka zła ale dzisiaj pojawił się centralnie na środku martwy piksel i zwątpiłem.Podobno w matrycach LCD to standard ale jakoś mnie to nie pociesza.Boję się że mogą wyskoczyć kolejne piksele. Ma ktoś podobny problem? Jak serwis uwzględnia tego typu wady? Znajomy w sklepie komputerowym mówił mi, że musi paść 6-7 pikseli żeby serwis uwzględnił naprawę gwrancyjną.Jak ktoś wie co i jak to proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Krzyniu za zdjecie. Sam mam monitor LCD Philipsa 17'' wiec jak wypadaja LCD w porownaniu do CRT to wiem :) Chodzilo mi tylko o jakosc podswietlenia, czy nie bedzie za bardzo przyciemnionych miejsc na matrycy, ale patrzac na zdjecie Krzynia, widac ze wszystko jest ok. Wiec chyba skusze sie na ten model :)

u mnie podswietlanie jest jak najbardziej regularne. wszedzie takie samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.