Skocz do zawartości
Shark19

Stawiam Sieć Wlan Na Dsl 2000

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie to DSL 2000, sieć na około 15- 20 osób, góra 25.

 

 

Prawdopodobnie, jeżeli jeszcze można wezmę router z promocji TP.

 

http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/wlan/

http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/wlan/router_WLAN.doc

 

 

Wie ktoś jaki to jest konkretnie model ??

 

Wydaje mi się, że jest to D-Link DI-624+ ?? jeżeli tych routerów w promocji już nie będzie to najprawdopodobniej kupie taki sam ( przynajmniej taki planuje kupić )

 

 

Sieć będe zabezpieczał prze WEP ( słabe bo słabe ale lepsze niż nic ) i filtrowanie MAC

 

Proszę o opinie n/t w/w routera. Słyszałem że jego problemem są częste resety, zwłaszcza podczas filtrowania adresów MAC, oraz że występują problemy z konfiguracją jeżeli ma się Win XP z SP1/SP2.

 

 

Ponoć pomaga wgranie nowszego firmware, ale w tej płaszczyźnie jestem zielony, więc nie mam pojęcia jak to robić

 

Aha, nie chciałbym robić formata i stawiać świerzego windowsa żeby móc konfigurowac router ( ponoć są probley na nie świerzych systemach ).

 

Jeżeli ktoś może polecić lepszy router w cenie do 300 zł to bardzo proszę to zrobić.

 

 

Nie wiem jak oblicza się zasięg

 

Antena będzie dookólna nadwacza, potrzebuję kilometr wokól anteny ( jedyne przeszkody terenowe to drzewa i niskie, mające kilka metrów budynki ) mieć dobry zasięg ( siła sygnału minimum 50-60 % ), czy wystarczy antena 5 dbi czy jednak potrzba będzie 8 dbi ??

 

 

I narazie ostatnie pytnie :

Czy są jakieś proste metody na monitorowanie prób włamania do sieci ??

 

 

Bardzo dziękuję za wszelką pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach