Skocz do zawartości
PelzaK

Xp32, Amd64, Ut

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. być moze problem nie bardzo pasuje do tego działu - ale to jest kwestia tego co powoduje ten problem :)

 

Wiec tak.. mam AMD64 pod win32 XP. Karta graficzna troche stara... GF4mx440 AGPx8. Uruchamiam grę Unreal Tournament (z 1998 roku!) i co widzę? 2 fpsy na ekranie... Inne gry chodzą normalnie, 3DMark 2001 chodzi płynnie.

 

2 razy wsytąpił taki przypdek, że uruchomilem UT, zmieniłem rozdzielczość na jakąś inną, zaczeło chodzić normalnie, po zmianie na pierwotną rozdziałkę.. dalej chodziło normalnie. Można było cieszyć sie max frejmrejtem...

 

Po restarcie gry dalej to samo. Zauważyłem, że w trybie niepełnoekranowym - w oknie, gra chodzi normalnie (tylko nie mówcie mi, że mam grać w oknie :D).

 

Instalowałem DX8, DX9redlist, DX9c, podobnie stery pod GF, 81.95, 81.85.. ciągle to samo... Może po prostu UT ma jakiś problem z prockiem 64bitowym działającym w trybie 32bit? Czy ktoś coś wie na ten temat, albo zna rozwiązanie problemu?

 

Zależy mi na UT, bo to jdyna gra w jaką gram sobie dla zabicia czasu :D.. i fragów :)

Edytowane przez PelzaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj czym rożni się w budowie procka 32 od 64 bit i wtedy możesz snuć takie teoria na razie powiem ze UT to stara gra i ma prawo nie działać jak należy nikt o takie starocie juz nie dba spróbuj odpalić w opengl

a instalowanie najnowszych sterów może jedynie coś popsuć a nie naprawić lepiej jak ci zależy na graniu w tą grę zainstaluj starsze nawet bardzo stare wtedy powinno być dobrze

najnowsze stery są optymalizowane pod najnowsze karty tak samo z DX lepiej będzie z DX8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wim... ale na pentiumie 3 normalnie smigała gra na tych sterownikach.

 

Odpaliłęm grę w openGL i działa normlanie... tlyko że nie mam ustawień do oGL i jest troche ciemno i 50Hz odświeżania... ale gra wygląda ładniej :). Da sie coś z tym zrobić?

 

poza tym, staroć nie staroć.. ale wciąz masa ludzi w to gra... wystarczy wejść na neta i zobaczyć servery.. nieraz brak miejsc :)

Edytowane przez PelzaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.. być moze problem nie bardzo pasuje do tego działu - ale to jest kwestia tego co powoduje ten problem :)

 

Wiec tak.. mam AMD64 pod win32 XP. Karta graficzna troche stara... GF4mx440 AGPx8. Uruchamiam grę Unreal Tournament (z 1998 roku!) i co widzę? 2 fpsy na ekranie... Inne gry chodzą normalnie, 3DMark 2001 chodzi płynnie.

 

2 razy wsytąpił taki przypdek, że uruchomilem UT, zmieniłem rozdzielczość na jakąś inną, zaczeło chodzić normalnie, po zmianie na pierwotną rozdziałkę.. dalej chodziło normalnie. Można było cieszyć sie max frejmrejtem...

 

Po restarcie gry dalej to samo. Zauważyłem, że w trybie niepełnoekranowym - w oknie, gra chodzi normalnie (tylko nie mówcie mi, że mam grać w oknie :D).

 

Instalowałem DX8, DX9redlist, DX9c, podobnie stery pod GF, 81.95, 81.85.. ciągle to samo... Może po prostu UT ma jakiś problem z prockiem 64bitowym działającym w trybie 32bit? Czy ktoś coś wie na ten temat, albo zna rozwiązanie problemu?

 

Zależy mi na UT, bo to jdyna gra w jaką gram sobie dla zabicia czasu :D.. i fragów :)

 

ustaw 16bitow gralem ostatnio w unreal gold i to samo mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslisz ze nie próbowałem? :) Bawiłem sie nawet zaawansowanymi opcjami (komenda preferences w konsoli, lub przez edytor UnrealEd też można..). I pupa.. raz sie zdarzyło że po zmianie z 32 na 16 bitów ruszylo normalnie.. ale po restarcie dalej to samo...

pozostaje chyba grać w openGLu, tylko co mam zrobic (doinstalowć coś?) żeb mieć jakąs kontrolę nad częstotliwością odświeżania chociaz.. bo te 50..60 Hz troche mruga :D...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...