Skocz do zawartości
Jackob

Przygody Z Gwarancją

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moze niektorzy pamietaja mojego posta co do fatalnej wydajnosci mojego radeona 9800 pro 128mb 256 bit sapphire'a i jego wyniku w 3D mark kiedy to jeszcze non stop VPU recover resetowal procesor graficzny a sama karta uraczała mnie pieknym wysypem artefaktów w windowsie czasem a w grach czesto (dodatkwo pełno było białych kropek na łaczeniach tekstur oraz obiektów 3D co swiadczyło o przegrzewaniu karty - a od podkrecania trzymalem sie jak od ognia daleko). Wreszcie oddałem karte graf do gwarancji - w ciągu 14 dni roboczych maja sie ze mna skontaktowac. Teraz własnie chcialbym sie dowiedziec od was na podstawie własnych doswiadczen co firmy po oddaniu ewidentnie zepsutej karty do gwarancji robią - czy naprawiają je (co u mnie raczej jest watpliwie bo czesto wkazywane bylo u mnie uszkodzenie rdzenia graficznego) czy moze wymieniaja na ten sam model to jest daja nową karte identycznego typu czy moze proponuja za małą dopłata dac jeszce lepszą. A moze wogole daja lepsza lub prponuja zwrot pieniędzy? Byłbym bardzo wdzieczny jesli ktos napisalby jak to wygladalo w jego przypadku albo np pracuje w branzy poprostu chcialbym widziec czego sie spodziewac. Od razu mowie ze to jest sredniej wielkosci firma zaden potentat na polskim rynku o której kupilem kartę choc opinię ma dosc dobra, a zakupione u nich pamieci niedawno i procesor sprawuja sie bardzo dobrze. Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli karta jest zepsuta, że nie da jej się naprawić to wymienią Ci ją lub możesz się dogadac i dopłacic i dostać lepsza. Ja jak oddałem grafę do serwisu (ale to bylo w starym kompie, bo mi się spaliła) chcieli wymieni na na nową (ten sam model). Dogadałem się z kolesiem i za dopłatą dali mi lepszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...