irnlng Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 za twojepc.pl: jak w poprzednich latach, 3DMark prawdopodobnie pojawi się niemal równolegle z kolejną finalną wersją DirectX. Tymczasem Microsoft aktualnie zapowiada premierę DirectX 9.0 Final na 19 grudnia. Krążą plotki, iż tego samego dnia pojawi się nowy 3DMark. :P :P :P ciekawe, czy pojdzie u mnie...] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axcel Opublikowano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2002 Jak narazie mamy tylko domysły. Sądze, że ten benchmark bedzie podobny do 2001. FutureMark nie może wydać super wymagającego benchmarka, ani też takiego co to w garażu stworzono i grafą nie zachwyca. Pevnie bedzie kilka scenek z DX9 specjalnie dla R9700PRO, GFX i przyszłych układów. Domyślam sie, że większość będzie jednak oparta na Pixel Shaderach więc GF3 obowiązkowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2002 A ja mam nadzieje, że zrobia benchmarka wymagającego Pixel Shader'a 1.4, bo wtedy pożegnacie się Wy NieVierni z częścią demek :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2002 A ja mam nadzieje, że zrobia benchmarka wymagającego Pixel Shader'a 1.4, bo wtedy pożegnacie się Wy NieVierni z częścią demek :wink:mam gf2, pozegnam sie pewnie z 3dmarkiem na jakis czas... :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majdan Opublikowano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2002 A ja mam nadzieje, że zrobia benchmarka wymagającego Pixel Shader'a 1.4, bo wtedy pożegnacie się Wy NieVierni z częścią demek :wink:Test Advanced pixel shader w 3DM2k1SE wykorzystuje pixel shadera 1.4 i jakoś na kratach Nvidia chodzi.Poprostu to co jest wykonywane na pixel shaderze 1.4 w jednym przebiegu to pixel shaderowi 1.3 zajmuje 2 przebiegi i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2002 Majdan - wiem. Ja chce tylko, żeby w wymaganiach umieścili Pixel Shadera 1.4 :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...