wojbu2 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 Jestem całkowityn laikiem z formatowania dysku. Mimo to chciałbym to zrobić i to samodzielnie. Nie ukrywam, że po tym chcę zainstalować widows xp pro i może się zdarzyć, że znowu zadam jakieś pytanie. Mam jakąś tam dyskietkę startową, ale mój pc odmawia formatowania dysku C. Może znajdzie się ktoś, kto znajdzie trochę czasu na mój problem. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramax Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 Masz partycje NTFS włóż płytkę do napędu i zrestartuj kompa. Instalka powinna sama ruszyć. Jeżeli nie to musisz zmienić ustawienia biosie aby botowało z napędu CD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 tak, formatowanie bedzie przebiegalo bezposrednio przed kopiowaniem plikow w instalatorze XP do uruchomienia ponownego musisz miec bootowalnego XP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojbu2 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2006 Super udało się ! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3X-T3R Opublikowano 11 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2006 A właśnie u mnie coś nie chce formatować przed instalacją NTFS o_O poprostu usuwa tylko pliki poprzedniej instalacji na dysku bez formatowania ! Czemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...