Radzio1980 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 Witam Mam problem z neostradą tzn dokąłdnie z tym że jest podłączona do kompa i wszystko oki ale gdy biorę test wyskakuje problem z polaczeniem testowej strony czyli błąd 680. Dioda sygnalizująca ADSL nie świeci się ale wszystko jest wporządku. Modem od neostrady Sagem. Proszę o pomoc. Dziekuję Pozdrawiam. :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 680 Brak sygnału wybierania ale olej to jak chodzi to po co mieszac ? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio1980 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 Źle mnie zrozumiałeś. To moja wina. NIe da sie połączyć z internetem własnie po przez ten błąd. Ikonka o połaczeniu DSL w zasobniku systemowym nie świeci na zielono a powinna. Co jest z tą neostrada. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avecezary Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 zaspany bylem :P sry modem ma 2 diody swieca obie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remo112 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 (edytowane) swieca obie ? Dioda sygnalizująca ADSL nie świeci się Cyztac to chzba powinno sie umiec :lol: Edytowane 11 Stycznia 2006 przez remo112 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 albo masz modem źle podłączony do linii telefonicznej (sprawdź), albo poprostu nasza kochana telekomuna leci w kulki. też tak kiedyś miałem i się okazało ze wina leży po stronie telekomunikacji. zadzwon do ich pomocy technicznej i zgłoś awarie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek_szef Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 nom to samo było u mnie, dopiero po założeniu neo, okazało się że jeszcze nie da się jej podłączyć :D:D a jakiś tydzień wcześniej panowie z obsługi technicznej osobiście powiadomili mnie o możliwości podłączenia :P ehhh TP... no comment Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.f.pawlikowski Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 tez mialme ten problem, telekomuna nawalila i jeszcze mi przez 2 tygodnie wmawiali ze u nich wszystko wporzadku i wmawiali mi ze mam internet a go nie mialem, przypadkiem sie okazalo po tych dwuch tygodniach ze cos nie podlaczyli z kabelkow a nawet nie przeprosili...a placic cza bylo za abonament... :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 tez mialme ten problem, telekomuna nawalila i jeszcze mi przez 2 tygodnie wmawiali ze u nich wszystko wporzadku i wmawiali mi ze mam internet a go nie mialem, przypadkiem sie okazalo po tych dwuch tygodniach ze cos nie podlaczyli z kabelkow a nawet nie przeprosili...a placic cza bylo za abonament... :/ trzeba było się ubiegać o zwrot kosztów. też miałem awarie co kilka dni, tak na ok. 8-12 godzin. co po zsumowaniu dało jakieś 15 dni i zwrócili mi połowie miesięcznego abonametnu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio1980 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2006 Panowie dzwoniłem do nich i pomagali mi zainstalowac jescze raz wszystko ale to samo. Po tym ze jest oki pani konsultantka porposila bym zapisąl ich numer zgloszenia do sprawdzenia lini u nich czy jest wszystko oki. Zadzwonilem za pare godzin ale podali ze u nich wszystko oki. Po tym pan konsultant powiedział ze wysyła do mnie pana z pomocy technicznej ma być we wtorek w godz. 10-12. Wiecie co ta nasza tepsa to nic innego jak wielki bandyta. A jescze jedno Neo podpisałem w dniu 30.12.2005. Zawsze mają problem. Ale coż to nasza wina że takim dajemy zarobić. POzdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2006 jaki system ja na Me też co rusz miałem jakiś problem a to nie wykrywało modemu innym razem coś było źle zinstalowane , nie przechodził tesu (691) i co chwila rozłączało ale jak zrobiłem formata załadowałem XP i wszystkie sterowniki to jest ok sprubuj odłączyć i na nowo zainstalowac modem i zarejestrować w TP (pamiętaj o podłączeniu modemu w trakcie instalacji nie przed!!!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio1980 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2006 jaki system ja na Me też co rusz miałem jakiś problem a to nie wykrywało modemu innym razem coś było źle zinstalowane , nie przechodził tesu (691) i co chwila rozłączało ale jak zrobiłem formata załadowałem XP i wszystkie sterowniki to jest ok sprubuj odłączyć i na nowo zainstalowac modem i zarejestrować w TP (pamiętaj o podłączeniu modemu w trakcie instalacji nie przed!!!) Kolego wszystko gra i smiga tylko jak piszą koledzy wczesniej chyba telekomuna coś nawala. Ale modem gra i jest ok zainstalowany na win xp. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...