sz4kal Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Witam sprzęt: Epox 8rda+ Huntkey 300 512ddr(400) kingston Geforce 4 64/128bit Wifi: RT2400 HDD : MAXTOR 6L200P0 (ata133) Taśmy wymienione na nowe, napięcie stabilne, test S.M.A.R.T pozytywny, dysk bez bad sector-ów. Brak wybrzuszeń na kondesatorach plyty głównej. Ram 100 % sprawny partycje : [C:-8,90gb;fat32] [D:-20gb:fat32] [E:-83,05gb:fat32] [F:-78,20gb:fat32] Problem: Po instalacji systemu operacyjnego, po pewnym czasie (przeważnie powyżej 10 godzin) zaczynają się błędy typu " błąd uruchomienia aplikacji", uruchamiam chkdsk i pojawiają się błędy indexów, dodaje rozszerzenie chkdsk /F /R. Uruchamiam ponownie komputer i podczas testu wszystkie pliki z partycji C: o pojemności mniejszej niż 1MB zostają przekształcane w wolny obszar. Po takim zabiegu system już nie uruchamia się. Sam już nie bardzo wiem co dalej czynić. Za pomoc serdecznie dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99none Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 witam, - jesli to nie temperatura zabija dysk to moze być tylko błedna praca przestrzeni SA dysku Maxtor. - ja bym przeskanował ten dysk programem producenta i zobaczył kod tego skana. - program Powermax w wersji 4.22 - jesli program producenta nic nie pokaże , to pozostaje tylko zbadać przestrzeń SA w dysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sz4kal Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 - dysk jest chłodzony radiatorem + wentylator. - testy programem Powermax nie wykazały żadnych błędów - można jaśniej o co chodzi w przestrzeni SA ? nie bardzo kojarze o co chodzi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99none Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 cześć, - SA w dysku to taka wydzielona i nie dostepna dla uzytkownika cześć przestrzeni dysku zawierajaca programy obsługi dysku, moduły, bloki SMARt-a, logi. - dla dysku Maxtor to np. MXHelp 2.1 :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sz4kal Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 Dziękuje za dotychczasową pomoc. Posiadam już program MXHelp 2.1 Po uruchomieniu jednak wszystkie dane w tabeli po prawej stronie są puste. Jedyne dane jakie udało mi się wydobyć za pomocą tego programu to : MxHelp for WindowsINI ver. 2.0[Mod]2F=Ares 642B=Athena2R=Nike4D=Romulus4G=Neptune4R=Falcon6Y=Calypso6E=N40P5T=Rigel[2F]Name=S213,10Model=S130,14Model 1=S200,7Code FW=S152,8Serial=S0,8Ata=S238,24Size=S263,5LBA=#180,4Date (Time)=D19,5Alphabetic value=S88,4PCBA Pn. IDE Label=S344,5PCBA Config=S70,3Unique=S84,3HDA Module=S66,3None1=S184,14Cod=#174,2None=S57,4+5V=S288,3+12V=S292,3Ver. Module=S505,5 Niebardzo wiem co poczynić dalej :), ale program wydaje się że będzie przydatny dla mnie w przyszłości :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99none Opublikowano 18 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2006 witam, - to dobry program, zwłąszacza ze pozwala napawiac dyski poprzez tzw. safe mode, load LDR , .... - [Mod]2F=Ares 642B=Athena2R=Nike4D=Romulus4G=Neptune4R=Falcon6Y=Calypso6E=N40P5T=Rigel- a twój dysk to 6L200, dlatego mxhelp nie rozpoznaje tego dysku. - nie znam kodu jaki trzeba wpisac do mxhelp.ini dla twego dysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sz4kal Opublikowano 19 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2006 (edytowane) Wkleje tutaj wyniki testu SMART, być może komuś się przyda przy próbie rozwiązania mojego problemu. Dodam , że aktualnie jestem w trakcie Dolnego Formatu, może to pomoże rozwiązać problem, dodam również że dysk jest aktualnie w całkowicie innej konfiguracji komputera. Pozdrawiam sz4kal Edytowane 20 Lutego 2006 przez sz4kal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...