Kml Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 No właśnie kiedy gram w nowe gierki np. Return to Wolfenstein Castle to w malych lokacjach jest ok na 12801024 i wszystko max ale już na wielkich mapach troche przycina :"": CZY potrzeba mi RAMu ?? ?? czy on jest za to odpowiedzialny ?? ha ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruido Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 No właśnie kiedy gram w nowe gierki np. Return to Wolfenstein Castle to w malych lokacjach jest ok na 12801024 i wszystko max ale już na wielkich mapach troche przycina :"": CZY potrzeba mi RAMu ?? ?? czy on jest za to odpowiedzialny ?? ha ?? hmm widze ze masz 256 Kingstona moim zdaniem ramu wystarcza, a spowalnianie to juz kwestia GeForca 2 :? CZyli potrzeba lepszej karty. graf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk100 Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ta tylko garfika tu zdziala cos. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kml Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 No właśnie kiedy gram w nowe gierki np. Return to Wolfenstein Castle to w malych lokacjach jest ok na 12801024 i wszystko max ale już na wielkich mapach troche przycina :"": CZY potrzeba mi RAMu ?? ?? czy on jest za to odpowiedzialny ?? ha ?? hmm widze ze masz 256 Kingstona moim zdaniem ramu wystarcza, a spowalnianie to juz kwestia GeForca 2 :? CZyli potrzeba lepszej karty. graf No to powiedz mi dlaczego na małych mapach karta wyrabia a na dużych nie ?? ??? ha?? (jeżeli to wina karty) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk100 Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Albo tak zmien na 80x600 i detale na low :) a to tak na mariginesie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruido Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 eeee wilk100 widze ze jako avatara masz mojego ulubionego"pana", chyba zachwile w tym miejscu nakleje tasme by nie ogladac jego twarzy :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ja bym zwalił i na RAM i na grafikę :D Ramu na duże mapy to za mało, a grafika też już nie pierwszej młodości i nie dość, że słaba jeżeli chodzi i wydajność to jeszcze texturki ładuje do pamięci. IMO RAM, a przedewszystkim nie umiejętność zrobienia porządnego CFG :) Ja w RTWC to na GF1SDR, 256SDR, Athlon 1600+ pomykałem. FPS ~60-150 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoLo Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 jak dlamnie to dostep do pamieci u karty jest kiepski.. pomoze zmiana grafy na taka z szybsza(i/lub wiekrza iloscia)pamieci bo najwyrazniej textury sie nie mieszcza i tnie sie podczas doczytywania ich z ramu lub/i hdd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk100 Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 eeee wilk100 widze ze jako avatara masz mojego ulubionego"pana", chyba zachwile w tym miejscu nakleje tasme by nie ogladac jego twarzy :wink: hehe zrob jak uwazasz :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ruido - a jak rozwiążem problem scrollowania ekranu? :wink: :mrgreen: :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk100 Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 widze odpowiedzi na temat :) hihi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kml Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ja bym zwalił i na RAM i na grafikę :D Ramu na duże mapy to za mało, a grafika też już nie pierwszej młodości i nie dość, że słaba jeżeli chodzi i wydajność to jeszcze texturki ładuje do pamięci. IMO RAM, a przedewszystkim nie umiejętność zrobienia porządnego CFG :) Ja w RTWC to na GF1SDR, 256SDR, Athlon 1600+ pomykałem. FPS ~60-150 :) Moja grafika ma tylko 32MB :( a co do CFG-u to chyba masz racje cały czas wydaje mi sie że w moim kompie jest coś nie tak :roll: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomówki Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ja stawiam na grafikę, już dawno zwróciłem uwagę na to zjawisko i wymiana karty graf. pomogła. To było dawno temu jak miałem V1 i grałem w q2 jak wychodziłem na otwartą przestrzeń (a mało było takich miejsc) to zaczynała się złajanka. Po wymianie na S3 Savage 4 32 MB chodziło idealnie. A na pytanie dlaczego to przecież na otwartej przestrzeni znajduje się dużo więcej obiektów niż w ciasnym pomieszceniu a każdy taki obiekt musi być przeliczany przez kartę a co za tym idzie ma ona dużo więcej pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phil Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 na gf2 pro, w mp na lotnisku, sam, 1280x1024 all max mam okolo 50-60fps, podczas bombardowania juz niezbyt ciekawie to wyglada :) wersja gry 1.0 aha i w tle zgrywam film z tv ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefi Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2003 No właśnie kiedy gram w nowe gierki np. Return to Wolfenstein Castle to w malych lokacjach jest ok na 12801024 i wszystko max ale już na wielkich mapach troche przycina :"": CZY potrzeba mi RAMu ?? ?? czy on jest za to odpowiedzialny ?? ha ?? hmm widze ze masz 256 Kingstona moim zdaniem ramu wystarcza, a spowalnianie to juz kwestia GeForca 2 :? CZyli potrzeba lepszej karty. graf No to powiedz mi dlaczego na małych mapach karta wyrabia a na dużych nie ?? ??? ha?? (jeżeli to wina karty) duze mapy wiecej pracy dlka karty (wiecej punktowt tekstur polygnotow czytaj to jak chjcesz to ptzetworzenia w okreslonym czasie) mniejsza mapka analogicznie jak wyzej (moj przyklad na malej mam w ut w 1600-1200 250 fps a na wiekkdzej spada do ok 150 - wiem wiem ze sie roznicy nie odczyje ale sam fakt ze inna mapa (wieksza) klatki leca w dol) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kml Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 duze mapy wiecej pracy dlka karty (wiecej punktowt tekstur polygnotow czytaj to jak chjcesz to ptzetworzenia w okreslonym czasie) mniejsza mapka analogicznie jak wyzej (moj przyklad na malej mam w ut w 1600-1200 250 fps a na wiekkdzej spada do ok 150 - wiem wiem ze sie roznicy nie odczyje ale sam fakt ze inna mapa (wieksza) klatki leca w dol) A to jest U2003?? bo jak tak to musisz miec niezły sprzęt :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 No właśnie kiedy gram w nowe gierki np. Return to Wolfenstein Castle to w malych lokacjach jest ok na 12801024 i wszystko max ale już na wielkich mapach troche przycina :"": CZY potrzeba mi RAMu ?? ?? czy on jest za to odpowiedzialny ?? ha ?? hmm widze ze masz 256 Kingstona moim zdaniem ramu wystarcza, a spowalnianie to juz kwestia GeForca 2 :? CZyli potrzeba lepszej karty. graf No to powiedz mi dlaczego na małych mapach karta wyrabia a na dużych nie ?? ??? ha?? (jeżeli to wina karty)Karta jest za wolna. w nizszych rozdzialkach nie byloby tak, ale w 1280 ta karta juz nie wyrabia. W malych lokacjach ma mniej poligonow do liczenia naraz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 Wymień grafę ha i dodaj ram'u ha, to zobaczysz że ho, ho :!: Hi,hi... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodass Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 Moim typem jest karta. Teraz karty sa tanie. Dajmy na nawet radek 9000 i juz taka poprawa. Albo lepiej by bylo 8500LE :) Ostatnio na komputroniku widzialem 8500le za 1046zł ale nie wiem dlaczego tak duzo. Wiem ze 128mb bodajze ale napewno cos tam dobrego musi byc ze taka cena :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretorian Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 Czyli podsumujmy : Karta za słaba na wyższe rozdziałki pozatym jakbyśzakupił troche ramu też by kompowi nie zaszkodziło :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phil Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 sprzet: 1700+@1540(11x140); Ecs K7vza v.3; 512 Sd-ram cl2; wd 800jb geforce 2 pro hercules 40.41 kyro 2 hercules 4500 tv 16.55 3Dmark RTCW 1.0 - checkpoint (geforce 2 - kyro2) 1024 - 65,8 - 64,3 1280 - 47,4 - 59,5 Quake 3 PR 132 - demo4 (geforce 2 - kyro2) HQ - 153,9 - 110,2 1024 - 103,1 - 102,8 1280 - 67,6 - 63,6 UT 436 - demo wojo405 (geforce 2 - kyro2) 800x16 Avg 90,76 Min 56,34 - Avg 99 Min 59 1024x32 A 85,38 M 51,62 - A 88,18 M 55,36 1280x32 A 79,61 M 49,34 - A * M * * test niepowiodl sie, zapewnie spodowane przez resztki sterownikow ndidia :roll: ; to samo tyczy sie dema ut2003 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kml Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 Kurcze a myślałem że 5000 punktów w 3dmarku wystarczy na takie gierki w takich rozdzielczościach :roll: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ent Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 U mnie 2800 pkt styklo do w miare plynnej gry w RTCW singla w 800x600 i fullem :D. W 1024x768 bylo troszku gorzej, ale i tak chodzilo bardzo znosnie (w najgorszych momentach kolo 40 fps). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2003 Ja gralem w RTCW na max detalach w 1024x768x16 na moim sprzecie tylko zamiast gf4 byl gf2mx !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...