Grans Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2006 Siema, Z góry chce zaznaczyc ze przeszukalem cale forum (tematy o biosie) zanim zdecydowalem sie napisac tego posta. Pracuje na takim sprzęcie (co prawda nie jest on najnowszy ale nie stac mnie na lepszy): - AMD Athlon 2000+ - EPoX EP-8K9A/ EP-8K9AI (nie jestem pewny ale chyba ta druga) - GAINWARD, nVidia GeForce 3 Ti - 512 MB DDRAM - Samsung 160 GB i Baracuda 40 GB Czy istnieje jakis nowszy bios to mojej płyt głównej który pozwolił by mi przyspieszyc prace tego komputera, i czy w ogole ma sens zabawa na takim sprzęcie z czymś takim?? Nigdy jeszce nie robilem nic z tym biosem od kupna tej płyty głownej czyli około 3 lat. Jestem laikem w sprawie overclockingu wiec prosze sie na mnie nie wyzywac z moja nie wiedze i oszczedzic zbednych komentarzy :D Z góry dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grans Opublikowano 7 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2006 Mógł by ktos cos napisac w tym temacie, bo za wszelka pomoc bede bardzo wdzięczny, a krytyke tez moge zrozumiec..... :D Pozdrawiam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 7 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2006 poczytaj w faq'u o podkrecaniu, zmiana biosu na najnowszy nie przyspieszy ci maszyny ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu Opublikowano 7 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2006 sama zmiana biosu nic nie da... poczytaj o podkrecaniu tak jak poradzil greq505 i podciagniesz mocy kompa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...