spaner84 Opublikowano 14 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2006 czesc mam laptopa z usa compaq v2310us i wczoraj padl mi wyswietlacz (14.0” WXGA High-Definition BrightView Widescreen Display (1280 x 768)), serwis gwarancyjny w polsce tego nie obejmuje bo to model nie dystrubuowany w europie' wiecie moze jak sprawdzic jaka jest sygnatura marycy zeby ja ewentualnie zamowic i wymienic a moze jest go lepiej odeslac do USA na naprawe gwarnacyja poki ta jeszcze wazna ktore koszta moge byc mniejsze ewentualnie, naprawy w polsce czy wysylka do usa?? tu link do produktu: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...cname=c00386904 dajcie znac moze jak mieliscie podobna sytuacje pozdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...