MaxximuS Opublikowano 12 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2003 Witam wszystkich pierwszy raz :D Jako ze sie nie znma praktcznie na sprzęcie postanowiłem przyjsc po fachowe rady :) Chciałbym kupic Gigabyte GA-7VAX , Athlona 2000 XP + jakis coolerek nie za drogi , Markowe 256 DDR 333 (Samsung?) Twardy dysk Barracuda V 80 Gb i jak mozecie doradzic jakąs grafike do 450 zł Gigabyte GA-7VAX pasuje mie ze względu na funkcje easy tune który umożliwia dostrojenia komputera z poziomu Windows , Oprócz tego jest w BIOS-ie opcja "Top Performance" ustawiająca parametry pamięci na bardziej agresywne, a co za tym idzie - wydajniejsze Ale ..no jest ale ..słszałem ze plyty te maja marne zabezpieczenie przed przegrzaniem procka (dziala dopiero od 100°C),- czy to prawda i czy szukac innej płyty tylko JAKIEJ ? :cry: Co wogóle sądzicie o tym co chcialbym kupi ..no i jaki ten cooler i karta?:-) Bym był bardzo wdzięczny za kazdą pomoc ..gdzy jak juz mówilem jestem zupełnie zielony w tym temacie :-)) p.s zajeb.. forum.. najlepsze jakie znalazlem :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretorian Opublikowano 12 Stycznia 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2003 więc zacznijmy od płyty :D pare dni temu kupiłem GA-7VAXP płyta jest rewelacja, ma wszystko co mi trzeba. Jak chcesz podkręcać to bierz volcano 7+ ( 150 zł ) w trybie LOW jest cichy i zajebiscie wydajny :D, pamiątki samsunga albo kingstona albo corasaira albo kup takie na jakie cię stać cię stać :D , grafe do 450zł hmmmm brałbym radka 9000pro albo dozbierał do gf4 ti 4200, chociarz ostatnio zdrożały strasznie,albo kup jakiegos gf 3 ti 200 na allgero (dobra wydajność za niskie pieniądze). Pozatym teraz mam ustawiony mnoznik na płycie 10x i fsb 180 płyta stabilna jak skała, musze przyznac że gigabyte robie bardzo przyzwoite płyty :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...