Skocz do zawartości
PelzaK

[c++ Builder]jak Rysować Bitmapy Z Timagelist

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Piszę sobie właśnie nikomu niepotrzebny programik :) w którym chciałem w TImage zrobić animację. Wczytałem zatem potrzebne obrazki do TImageList... następnie skorzystałem z 2 metod rysowania...

 

void __fastcall TForm1::Timer1to1Timer(TObject *Sender){	ImageList1->Draw(Image1->Canvas ,0,0,index++,true);	// pierwszy sposób	ImageList1->GetBitmap(index,Image1->Picture->Bitmap);		// drugi sposób?}

Całość jak widać umieszczona jest w zdarzeniu OnTimer dla timera wyznaczającego odstęp między klatkami... index jest zmienną globalną indeksującą kolejne klatki.

 

No i po włączeniu tego ustrojstwa pojawia się jednak klatka i na tym koniec.. Mimo iż timer chodzi obrazek w TImage nie zmienia się. Być może jest to jakieś jednokrotne przypisanie..?

 

Ktoś wie co tu jest nie tak? I jak zrobić żeby dało się pobierać indexami klatki animacji z TImageList czy jest ot niemożliwe? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...