Gość Lemon-Cola Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na temat tego uciążliwości tej metody marketingowej. W przypadku telewizji, reklamy typu pop-up mogą być prezentowane w dwojaki sposób. Pierwszy polegałby na przypadkowym zasłanianiu oglądanego kanału dużą reklamą, która znikałaby po wyświetleniu informacji o lokalnym dystrybutorze danego produktu. Druga metoda miałaby wykorzystywać stale pojawiającą się w rogu reklamę, którą możnaby zlikwidować za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie zdalnego sterowania. Obydwa pomysły brzmią nieco kuriozalnie, szczególnie dla fanów piłki nożnej, którzy w krytycznym momencie meczu zamiast decydującej bramki, mogliby zobaczyć np. reklamę proszku do prania, co wielu doprowadziłoby do dużej frustracji. Źródło: The Inquirer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mociak Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 OMFG popupy w telewizji :mur: Do czego to dochodzi w komercyjnym świecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 50% to i tak już są reklamy, a tu jeszcze jakieś pop-upy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...