_KaszpiR_ Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 Co do płynów i czyszczenia - pamiętam, jaką zgrozę pokazał Feser One. Teraz mam EKWB Blue ale jakoś zmian temperatury nie zauważyłem, ale juz będzie ponad 6 miesięcy bez zmiany płynu. Dobrze wygląda, inaczej niż większość zestawów na necie. Jednak propozycja zmiany pleksy/okna na szkło, bez sztukowania dziurek - lepiej z tyłu śledzie wstawić z siatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 Feser tak wszystko brudził, że już jak to zrobił to nie szło tego doczyścić - do dzisiaj mam plamy na płycie głównej po pomarańczowym. Jednakże ja miałem zaklejone piny w bloku, podejrzewam, że część tego syfu wytrąciła się pod wpływem temperatury z węża. Co do samego okna to jest to pomysł z tym szkłem, jednak chciałbym uniknąć nierówności pomiędzy powierzchnią okna a resztą boku, a do tego te szkło musiałoby być sfazowane na brzegach tak jak te fabryczne. Nakreślę w sketchupie jakby to wyglądało z obrotem do pionu i się zobaczy co i jak. Śledzie z tyłu są fabrycznie dziurkowane ;-) Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalk 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Androctonus Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2013 Planujesz zmianę gpu? Choć skoro nie grasz nie ma sensu najmniejszego. Nie było pytania. Home made pełną gębą, ktoś wyżej napisał zupełnie inaczej wygląda jak 90% oklepanych projektów w sieci. Zdecydowanie na plus, jedynie szkoda głębszych modyfikacji na tej budzie. Jakoś nie mam chęci i weny jak pociąć swojego TJ do mojego planu 2x 480 w układzie dlatego pozostanę przy jednej 480. Teraz s.1366 to grosze w skompletowaniu cpu + mb + ram, a do neta aż nadto :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2013 Odnośnie sprzętu to prawda jest taka, że 920-tka wykręcona do 3,8GHz + GTX480 wykręcony na 825/2000MHz zapewnia w dalszym ciągu przyzwoitą wydajność w większości gier - w jakieś Crysisy lub Metro nie gram bo uważam to za gnioty,ewentualnie jakieś RTS-y, ostatnio w Blacklist - a większość gier, które w dalszym ciągu przecież są robione na silniku Unreal to ten sprzęt uciągnie z nawiązką A już w ogóle prawda jest taka, że przy dzisiejszej dostępności sprzętów typu telefon lub tablet, to dla większości osób, które głównie przeglądają neta i sporadycznie sobie zagrają to taki sprzęt jest praktycznie niepotrzebny No, ale w czymś trzeba jednak dłubać Generalnie uważam, że ten sprzęcik spokojnie swoje posiedzi jeszcze przez rok, dopiero jak wejdą nowe konsole to może coś drgnie jeśli chodzi o wymagania sprzętowe Wracając do tematu - dzisiaj naprawiłem i zamontowałem czujniki temperatury od panela Kaze - recepta na delikatne fabryczne czujniki jest prosta, mierzymy oporność termistora i odczytujemy 10kOhm, sprawdzamy czy oporność maleje czy wzrasta wraz ze spadkiem temperatury (ja wystawiłem termistor za okno, okazuje się, że wzrasta wraz ze spadkiem temperatury), w wyniku tego ustalamy, że potrzebujemy termistor 10kOhm NTC, po czym idziemy do najbliższego sklepu elektronicznego i zakupujemy cztery wyżej wymienione termistory za cenę jednego termistora z kabelkiem oferowanego na allegro, lutujemy i cieszymy się działającym odczytem temperatur Wygląda to jak na zdjęciu poniżej - może nie są tak poręczne i małe jak fabryczne, ale w cenie jednego mamy gotowe cztery - tu zagadka, niech ktoś powie jaką magiczną technologię stosuje np. Aquacomputer, którego czujki kosztują kupę kasy, a w sumie wykorzystują takie same termistory, o takich samych właściwościach Przejdźmy teraz do sprawy bocznego okna, zrobiłem zdjęcie jak to teraz wygląda, czyli: Według mojego zamysłu bez przesadnych przeróbek mogłoby to wyglądać tak: Tu na szybko nakreśliłem w Sketchup'ie co mam na myśli: Po prostu obracam pleksę do pionu, otwór powiększam po największym zaznaczonym obrysie, a pozostałą przestrzeń zaznaczoną na różowo wypełniam malowaną tak jak środku aluminiową blachą dziurkowaną, co powinno mam nadzieję nieźle komponować się z fabryczną siatką na górze budy Czekam na komentarze i porady ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2013 (edytowane) Ta pleksa jest plaska, czy ma jakies wybrzuszenie? Zmierz dokladnie wyniki, bo nie ma sensu aby dolna półka wchodziła w widok okna Edytowane 14 Października 2013 przez _KaszpiR_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wozaq Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2013 Pleksa ma sfrezowaną płaszczyznę na obwodzie mniej więcej na szerokość 1cm jeśli dobrze pamiętam, tak żeby wychodziła na równo z resztą boku. Mocowana jest fabrycznie na śruby od wewnątrz. Dlatego dorabiana blacha dziurkowana ładnie powinna zachodzić na nią z prawej strony, montowałbym ją również na równi z płaszczyzną boku, jedyna tak naprawdę trudność tutaj polega na jak najdokładniejszym wycięciu otworu, bo żadna uszczelka nie wchodzi w grę. Wysłane z mojego SGP321 przy użyciu Tapatalk 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...