best-boy Opublikowano 2 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2003 No wlasnie oddalem nagryware do sklepu na gwarancje. Nagrywarka LG - gwarancja od producenta. Mialo byc 14 dni roboczych i mineeeelo mysle maja prawo do 21 dni i tez mineloooo I teraz przypuszczam ze ide do sklepu i bez laski musza mi dac nowke sztuke z polki ?? Prosze osoby znajace sie troche na tym o jakies dokladne paragrafy bo jutro ide zadyme robic i chcem miec wydrukowane te akty prawne!. Z gory BIG THX. (cos sprzedawca bredzil ze nie on odpowiada za czas naprawy tylko producent ale do cholery ja nie kupilem nagrywarki u producenta tylko u niego co nie ?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomek Opublikowano 2 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2003 Powiedz ze masz matke w sadzie i ze znasz sie na tych przepisac :P i ze napewno po terminie powinni dac ci zastepcza nagrywarke dopoki tamtej nie naprawia lub nowa!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 2 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2003 No wlasnie oddalem nagryware do sklepu na gwarancje...to przeczytaj co napisane w gwarancji jak nie ma zadnego terminu zastrzezonego to nie masz szans a jak chcesz konkrety to prosze "14 dniowy termin realizacji naprawy Czy w przypadku postępowania reklamacyjnego na podstawie udzielonej przez producenta gwarancji, niedotrzymanie czternastodniowego terminu realizacji naprawy gwarancyjnej upoważnia klienta do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy? Slavek / kwiecień 2002 Nie. 14-dniowy termin naprawy lub wymiany rzeczy wadliwej dotyczy jedynie postępowania reklamacyjnego z tytułu rękojmi. W odniesieniu do gwarancji Sąd Najwyższy w orzeczeniu z dnia 14.05.1979r opublikowanym w OSNC 1980/2/23 stwierdził, że " właściwym czasem (art. 579 k.c.) lub odpowiednim terminem (art. 580 § 2 k.c.) do wykonania przez gwaranta jego obowiązków jest okres niezbędny w normalnym toku postępowania do dokonania naprawy lub wymiany rzeczy, przy czym - nie krótszy od zastrzeżonego w gwarancji". A zatem, jeżeli nie zastrzeżono terminu naprawy gwarancyjnej w dokumencie gwarancyjnym, ocena czy czas naprawy gwarancyjnej znacznie przekracza okres, w którym przy dołożeniu należytej staranności i uwzględnieniu wszystkich elementów toku postępowania przy załatwianiu tego typu spraw (np. transportu, ogólnodostępności zakupionego produktu), rzecz mogłaby zostać naprawiona bądź wymieniona, zależy do konkretnego przypadku. Dopiero wykazanie zbędnej, niczym nie uzasadnionej zwłoki udzielającego gwarancję w naprawie lub wymianie rzeczy może być podstawą do odstąpienia od umowy. cytat pochodzi z http://benchmark.pl/ z dzialu PORADY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 a kiedy ta nagrywara byla kupowana ?? bo od 1 stycznia tego roku nie ma juz rekojmi, a prawa gwarancji tez sie mocno zmienily (raczej na nasza - konsumenta - niekorzysc, np nie ma ustalonego odgornie terminu naprawy, mozna to ciagnac w nieskonczonosc). a swoja droga, to LG ma wlasny serwis i nic nie powinienes oddawac sprzedawcy, tylko isc sam z tym do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
best-boy Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 a kiedy ta nagrywara byla kupowana ?? bo od 1 stycznia tego roku nie ma juz rekojmi, a prawa gwarancji tez sie mocno zmienily (raczej na nasza - konsumenta - niekorzysc, np nie ma ustalonego odgornie terminu naprawy, mozna to ciagnac w nieskonczonosc). a swoja droga, to LG ma wlasny serwis i nic nie powinienes oddawac sprzedawcy, tylko isc sam z tym do serwisu. przepraszam ja kupilem nagrywarke w warszawie czy u mnie w miescie w sklepie ? niech sie martwi ten gdzie nagrytwarka byla kupowana to jego dzialka !!!!! i niech nikt mi juz nie wciska ze ja powinienem nagrywarke wysylac do warszawy ble ble ble..... i jak oddam sprzedawcy to zawsze mam PARAGON a to oznacza ze mam PARAGON a nie mam sprzretu ? wiec ktos mnie okradl na 290 zl ! proste i logiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietek Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 Tak jest ostre lanie :) tylko to moze pomoc :) To kiedy montujemy ekipe ?? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uff...AR Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 moze tez sie podlacze bo pojutrze oddaje plyte do serwisu. jak ja odbieralem z serwisu (po wymianie w pazdzierniku) to nie zauwazylem ze 2 czesci sa zle przylutopwane. sa to czesci odpowiedzialne za napiecie dla proca. sa one conajmniej dziwne. ten proc nie mam problemow ale AXP ma wyzsze napiecie i niewiadomo jak to zniesie. pisalem juz tutaj o tym. i wlasnie moze wiecie jak najlepiej bedzie mi reklamowac (jakies rekojmie itp). ew moze jakies linki gdzie sa aktalne przepisy plyta byla kupiona 14/08/2001 a wymieniodna na gwarancji 22/10/2002 z gory dzieki za pomoc :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...