Skocz do zawartości
jacek.studzinski

Jak Skonfigurować Router Netgear Wg602 W Aster

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy:

 

jestem laikiem, więc opiszę problem własnymi słowami ;)

 

mam internet przez kablówkę - ASTER.

 

kupiłem sobie router NETGEAR WG602 - w sklepie powiedzieli, że będzie działać w ASTER. Mam laptopa - nowego, ma odbiornik radiowy i Windows XP.

 

Nie potrafię skonfigurować routera - najpierw korzystałem z instrukcji dołączonej do routera, potem z zapisanej na płytce dołączonej do sprzętu, potem z helpa windowsowego oraz z instrukcji na stronie producenta - za każdym razem dochodziłem albo do

1. miejsca, gdzie pojawiał się błąd nieprzewidziany przez producenta (autora instrukcji) - typu "z menu xxx wybierz opcję YYY" a w tym menu nie było takiej opcji albo "wybierz opcję 'ZZZ' to się otworzy okienko na którym wpiszesz takie a takie hasło" a takie okienko się nie otwierało...

2. miejsca, gdzie za cholerę nie rozumiałem opisu

 

proszę o pomoc - czy ktoś może instalował już router NETGEAR? będe wdzieczny za wskazówki podane krok po kroku "jak dla debila" ;)

 

tak swoją drogą, to chciałbym podzieliś się opinią że instrukcja dołączona do tego routera jest napisana trochę idiotycznie:

 

90 % dotyczy wyjęcia sprzętu z pudełka, sprawdzenia czy wszystkie części są w pudełku (czyli router i 2 kabelki), podłączenia kabelka do kontaktu, sprawdzenia czy sie kontrolka świci, ustawienia antenki etc. a 10% dotyczy instalacji software'owej (litania wielosylabowych terminów - z czego nic nie rozumiem)

:mur:

 

z gory dziękuję i pozdrawiam

Jacek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.