Skocz do zawartości
gwidon

Gdzie Kupić

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem bardzo początkujący w wc i chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić króćce ale w sklepie "w realu" a nie przez internet. Chodziłem po różnych sklepach budowlanych i tam się za głowę łapiąc słysząc o czym mówie. I jeszcze jedno pytanie ile na cm/mm mają rozmiary gwintów 1/4 i 3/8.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli jesteś z jakiegoś większego miasta to Bibus-Menos

Szukaj w pneumatyce złączek formy Camozzi

Kroćce 1/4 ~11mm

Kroćce 3/8 ~15mm

Są to dane tylko przybliżone Dokładnie nie pamiętam.

Temat powinien być w dziale Co Kupić?

Edytowane przez GDR

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam jestem bardzo początkujący w wc i chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić króćce ale w sklepie "w realu" a nie przez internet. Chodziłem po różnych sklepach budowlanych i tam się za głowę łapiąc słysząc o czym mówie. I jeszcze jedno pytanie ile na cm/mm mają rozmiary gwintów 1/4 i 3/8.

Skąd jesteś ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Malutka mieścina pod Zieloną Górą. Tam też coś nie bardzo kumali. Gdzie najkorzystniej kupić takie złączki? Wydaje mi się, że w sklepach takich jak MCS troche dużo jak za kawałek mosiądzu chcą, co ciekawe plastykowe jeszcze droższe.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Malutka mieścina pod Zieloną Górą. Tam też coś nie bardzo kumali. Gdzie najkorzystniej kupić takie złączki? Wydaje mi się, że w sklepach takich jak MCS troche dużo jak za kawałek mosiądzu chcą, co ciekawe plastykowe jeszcze droższe.

Poszukaj w sklepach budowlanych / sanitarnych itp. itd. Jest ich zapewne sporo w twojej okolicy.

http://www.realitynet.pl/shop/ - może nie nie kupisz tutaj w "realu" , ale swoje całe wc możesz kupić tutaj! Sklep sprawdzony :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Gość mariush190

w sklepach z pneumatyką, w sanitarych mniej. Napewno nie bedzie w sklepach ala casto/obi.