gwidon Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam jestem bardzo początkujący w wc i chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić króćce ale w sklepie "w realu" a nie przez internet. Chodziłem po różnych sklepach budowlanych i tam się za głowę łapiąc słysząc o czym mówie. I jeszcze jedno pytanie ile na cm/mm mają rozmiary gwintów 1/4 i 3/8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PMichalak Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Jeśli jesteś z jakiegoś większego miasta to Bibus-Menos Szukaj w pneumatyce złączek formy Camozzi Kroćce 1/4 ~11mm Kroćce 3/8 ~15mm Są to dane tylko przybliżone Dokładnie nie pamiętam. Temat powinien być w dziale Co Kupić? Edytowane 1 Grudnia 2006 przez GDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogór Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 W sklepach z np. palnikami, i innymi gazowymi rzeczami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kądziel Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam jestem bardzo początkujący w wc i chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić króćce ale w sklepie "w realu" a nie przez internet. Chodziłem po różnych sklepach budowlanych i tam się za głowę łapiąc słysząc o czym mówie. I jeszcze jedno pytanie ile na cm/mm mają rozmiary gwintów 1/4 i 3/8. Skąd jesteś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...