Jump to content
rafalloos

Lcd 19' Do Gier

Recommended Posts

witam, podaje wam swoich kandydatow:

1) benq fp91gp } te dwa sa polecane, ale

2) benq fp93gx } nie wiem ktory wybrac

3) NEC ms 90gx2 } te dwa sa podobne, ludzie gadaja ze

4) NEC ms 90gx2 pro } lepszy bez pro, ale to dziwne troche wezcie powiedzcie

5) jakis szybki samsung 2ms

 

Wiem, ze takie tematy juz wielokrotnie byly poruszane, ale nie chcialo mi sie za bardzo eksplorowac, a poza tym to te wasze odpowiedzi jakies chimeryczne sa, powiedzcie po prostu ktory sie najbardziej opyla do gier typu cs, css, cod2 usw. chodzi mi o to zeby gralo sie tak dobrze jak na crt, mozliwie zero smuzenia i lagow. zdaje sobie sprawe, ze z podanych przeze mnie monitorow pewnie najczesciej bedzie mi polecany ktorys NEC bo sa one o wiele drozsze od innych przeze mnie podanych, ale chcialbym byscie powiedzieli mi ktory bedzie oplacalnym zakupem. Fajnie byloby, gdybyscie podali jakies inne, moze lepsze typy. chcialbym tez wiedziec, czy opyla sie bardziej tego neca pro czy bez pro kupic. Dziekuje za pomoc

Edited by rafalloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, podaje wam swoich kandydatow:

1) benq fp91gp } te dwa sa polecane, ale

2) benq fp93gx } nie wiem ktory wybrac

3) NEC ms 90gx2 } te dwa sa podobne, ludzie gadaja ze

4) NEC ms 90gx2 pro } lepszy bez pro, ale to dziwne troche wezcie powiedzcie

5) jakis szybki samsung 2ms

 

Wiem, ze takie tematy juz wielokrotnie byly poruszane, ale nie chcialo mi sie za bardzo eksplorowac, a poza tym to te wasze odpowiedzi jakies chimeryczne sa, powiedzcie po prostu ktory sie najbardziej opyla do gier typu cs, css, cod2 usw. chodzi mi o to zeby gralo sie tak dobrze jak na crt, mozliwie zero smuzenia i lagow. zdaje sobie sprawe, ze z podanych przeze mnie monitorow pewnie najczesciej bedzie mi polecany ktorys NEC bo sa one o wiele drozsze od innych przeze mnie podanych, ale chcialbym byscie powiedzieli mi ktory bedzie oplacalnym zakupem. Fajnie byloby, gdybyscie podali jakies inne, moze lepsze typy. chcialbym tez wiedziec, czy opyla sie bardziej tego neca pro czy bez pro kupic. Dziekuje za pomoc

Mogę Ci śmiało polecić Eizo FlexScan S1911 - szybka matryca, jak na TN baaardzo ładne kolory (chociaż porównywałem min. z Panelem LCD SAMSUNG971P i faktycznie PVA ma ładniejsze kolory). Poza tym z monitorów, które oglądałem najładniejszy czarny kolor miały LCD LG w których był on na prawdę czarny :D (tych z kontrastem 2000:1, nie pamiętam jaki model).Polecam jednak Eizo - masz uczucie obcowania z produktem najwyższej klasy, gry ładnie wyglądają, efekt smużenia nie dokucza, są bardzo przydatne opcje regulacji w menu monitora. :) Dodatkową zaletą jest też 5 letnia gwarancja - to chyba też o czymś świadczy! :) Pozdrawiam!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no fajny ale drogi troche... maksymalna cena, w ktorej moze byc monitor wynosi w moim wypadku 1100zl, ten nec co podalem to wyjatek, bo chcialem tylko sie was zapytac jak te tansze na jego tle wypadaja. na eizo niestety nie moge wiec sobie pozwolic :/ moj blad ze nie podalem maksymalnej ceny, teraz juz ja znacie. licze na dalsza pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now




×
×
  • Create New...