bleys Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 Witam, Ostrzegam przed Laptopami F/S kolega 3ci raz musi sie meczyc z servisem, raz cos, drugi co innego a teraz drugiemu koledze na F/S również same historie się przytrafiały Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 A w jaki sposób niby F-S odpowiada za to, że Twój kumpel tłucze matryce? Ja bym mu nawet nie wymienił tego. Ewidentnie mechanicznie pobita matryca. Jak się gość nie potrafi z laptopem obchodzić to niech sobie stacjonarkę kupi a nie narzeka na producenta. "Żalił się głupek na Boga, że mu słońce w oczy świeci." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
najdmen Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 Do mnie na serwis przychodza notorycznie takie akcje-tylko telefony :) i oczywiście jest to usterka TYPOWO gwarancyjna i jest to wada ukryta :):):):) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druss Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 Moze myslal ze to jak w starych telewizorach jak sa paski to trzeba walnac i przypadkiem sie matryca rozlala :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 Do mnie na serwis przychodza notorycznie takie akcje-tylko telefony :) i oczywiście jest to usterka TYPOWO gwarancyjna i jest to wada ukryta :):):):)A to ciekawe. Zadzwoń sobie pod numer: (033) 813 02 05 - Toshiba (022) 566 60 00 - HP czy (022) 776 70 40 - F-S i zapytaj się czy Ci uwzględnią pękniętą matrycę jako wadę ukrytą w ramach gwarancji. Śmiech na sali. Może w przypadku komórek gdzie wyświetlacz kosztuje 30zł tak robią ale w serwisie lapków gdzie matryca kosztuje 1500zł już nie. Moze myslal ze to jak w starych telewizorach jak sa paski to trzeba walnac i przypadkiem sie matryca rozlalaTia, albo wydawało mu się, że ma ekran dotykowy. Dusił lekko i nic sie nie działo to przycisnął mocniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Ludwiczek Napisano 18 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2007 Chciałeś ośmieszyć FS a ośmieszyłeś siebie i kolegę... brawo! A może grał Wiimiotem ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luckyx Napisano 19 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 19 Lutego 2007 przez takich cwiercinteligientow jak kolega jak teraz daje sie cos do serwisu to najpierw badaja to pod katem czy ich klient nie robi w ..... każąc komus ponosic koszty swojego ciezkiego debilstwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg505 Napisano 19 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 19 Lutego 2007 ja w odroznieniu od Twoich kolegow z Fujitsu-Siemens jestem zadowolony.... :lol: ale moze dlatego ze korzystam z laptopa..... hmm, jak by to powiedziec.....NORMALNIE <_< Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...