Derko Opublikowano 21 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Witam! Jestem dość nowy w temacie komputerów... Niedawno kupiłem drukarkę i okazało się ze brakuje mi wolnego portu USB. W sklepie poradzili mi zakup usb podłączanego do płyty głównej (7zł...)... Przychodzę do domu i staram się go podłączyć ale mam mały problem... Otóż na śledziu są 2 porty USB i każdy jest podłączany za pomocą wtyczki z 5 otworami... A na płycie głównej (z tego co znalazłem w instrukcji) to wejście usb ma 4 bolce na górze i 5 na dole (tak jak by 2x5 ale bez jednego w lewym górnym rogu...)... Jak ma podłączyć te 5 pin? Edytowane 21 Lutego 2007 przez Derko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derko Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 Help?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 edytuj swoje posty, a nie pisz jednego za drugim! podaj model plyty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florek41 Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 Chyba w każdej MoBo jest tak jak u Ciebie, czyli 9 pinów, zobacz ta wtyczke, tam też jesty tylko 9 kabelków, pokombinuj i podłącz, musi działać :D W każdym razie u mnie działa B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derko Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 - tak wyglądają wtyczki od usb - a tak wyglądają gniazda na płycie głównej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...