Skocz do zawartości
Amfidiusz

Palmtop Za 1200zł

Rekomendowane odpowiedzi

Chcemy z rodzicami kupić siostrze na osiemnastkę palmtopa. Jednak w tym temacie jestem kompletnie zielony :/ Nie będzie używany jako GPS. Powinien posiadać wymienną kartę Flash. Znając mojego sistera, to PDA będzie używany do oglądania filmów, zdjęć, słuchania muzyki, może jakieś programy użytkowe (słowniki, edytory tekstu), a w domu do gadu i Skype'a (więc wi-fi mile widziane ;)).

Co moglibyście polecić w przedziale cenowym 1000-1200zł?

Z tego co przeglądałem, Acery wydają się być całkiem, całkiem, ale jak już pisałem nie znam się na tym :( Proszę o podanie konkretnych modeli ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam dobrze wyposazony Mio P550m

Acer przy nim zdecydowanie sie umywa :)

Jednak byłbym za Acerem N311, chociazby z samego wzgledu na to, ze posiada ekran VGA, takze nie uwazam ze ten MIO zjada Acera na sniadanie ;) Poza tym uzytkowałem N311 przez dłuzszy czas, i byłem bardzo bardzo zadowolony. W tej cenie to zdecydowany faworyt.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam dobrze wyposazony Mio P550m

Acer przy nim zdecydowanie sie umywa :)

To inna klasa sprzetu. Ten mio to taka budzetowka dla ludzi chcacych uzywac jakiegos programu do nawigacji. Do tego ciezki, wielki paskudny. Acer przede wszystkim ma VGA a to w praktyce calkiem inny komfort pracy.

Do tego n311 jest 2 razy chudszy, ladniejszy. Nie da sie porownac tych 2 modeli.

Pisanie ze 550 jest ciekaszy od n311 oznacza ze nie masz ZADNEGO doswiadczenia z pocketpc ani tym badziej z vga.

Co do 1200 to chyba tylko ten acer bedzie ciekawym wyborem.

Zastanow sie tez nad PalmTx, swietny pda i nie ma ulomnego systemu operacyjnego windows mobile :wink:

Generalnie najpierw dobrze byloby jakby siostra pobawila sie jakimkolwiek pda na wm. Znajac zycie nie bedzie chciala tego uzywac jak sie przekona jakie to jest zawodne i generalnie nie nadaje sie do niczego.

Udostępnij tę odpowiedź