Amfidiusz Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Chcemy z rodzicami kupić siostrze na osiemnastkę palmtopa. Jednak w tym temacie jestem kompletnie zielony :/ Nie będzie używany jako GPS. Powinien posiadać wymienną kartę Flash. Znając mojego sistera, to PDA będzie używany do oglądania filmów, zdjęć, słuchania muzyki, może jakieś programy użytkowe (słowniki, edytory tekstu), a w domu do gadu i Skype'a (więc wi-fi mile widziane ;)). Co moglibyście polecić w przedziale cenowym 1000-1200zł? Z tego co przeglądałem, Acery wydają się być całkiem, całkiem, ale jak już pisałem nie znam się na tym :( Proszę o podanie konkretnych modeli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spookie Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Te wymagania ktrore napisales spelnia wiekszosc palmtopow nawet te juz nie najnowsze (no moze poza wi-fi)... Proponuje Acer N311. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas-comp Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Polecam dobrze wyposazony Mio P550m Acer przy nim zdecydowanie sie umywa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Polecam dobrze wyposazony Mio P550m Acer przy nim zdecydowanie sie umywa :) Jednak byłbym za Acerem N311, chociazby z samego wzgledu na to, ze posiada ekran VGA, takze nie uwazam ze ten MIO zjada Acera na sniadanie ;) Poza tym uzytkowałem N311 przez dłuzszy czas, i byłem bardzo bardzo zadowolony. W tej cenie to zdecydowany faworyt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...