Stefan BoliMniewKrzyżu Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem laptopa Acer 2023 wlmi i chciałbym wszystkich ostrzec nie tylko przed zakupem tego konkretnego laptopa, ale przed kupnem jakiegokolwiek laptopa tej marki. Nie ma sensu zbytnio się rozpisywać, ponieważ wszystko, co chciałbym powiedzieć na temat tej firmy jest już na serwisie youtube. Jeżeli ktoś nosi się z zakupem laptopa i nie opatrznie pomyślał o firmie Acer powinien kliknąć na poniższy link. Jeżeli ktoś nie dawno kupił sprzęt tej marki niech lepiej nie klika i żyje w błogiej nieświadomości do czasu awarii, która nastąpi i to bynajmniej nie po upływie gwarancji. Natomiast, jeżeli ktoś kupił laptopa tej firmy jakiś miesiąc temu to może śmiało klika, bo zapewne nie będzie zaskoczony informacjami, jakie tam znajdzie, a to z tego powodu, że będzie już zapewne po paru telefonach do serwisu. http://youtube.com/watch?v=6r8nTwq8kd4 Jako że nie każdy ma ochotę, aby wysłuchać tego nagrania na youtube wymienię, dlaczego darzę taką złą opinia firmę Acer. Od razu zaznaczam, że nie opisuje tu jedyne wady mojego konkretnego modelu i na tej podstawie wnioskuje, że cała firma nie jest godna zaufania (to tak tylko dla tych, co czytają początek z pominięciem środka i końca postu). Do mojego laptopa zamawiałem w sumie cztery lub pięć razy zawiasy. Obecnie czekam na zawias, który zamawiałem jakieś pół roku temu. Zawiasy trzymały obudowę bardzo mocno, do tego stopnia, że plastik w okolicach tychże zawiasów zaczyna pękać. Klawiatura jest wykonana wyjątkowo nie starannie. Pisanie na klawiaturze jest po prostu droga przez mękę. Wiem, że nie należy się niczego wielkiego po klawiaturach w laptopach spodziewać, ale to jest po prostu przesada. Oznaczenia z klawiszy zaczęły schodzić po trzech miesiącach a niektóre klawisze maja tendencje do zacinanania się. Touchpad zaczął się odklejać jakiś miesiąc od zakupu. Serwis Acera to jest już całkowite nieporozumienie. Nie zdziwię się jak już nigdy nie przyślą mi tego zawiasu. Ilekroć tam dzwonie odbiera inny pracownik, (co jest jeszcze zrozumiałe), jednak ilekroć podaje swojego mejla i proszę o wysłanie informacji, jaki jest stan mojego zamówienia takowego mejla oczywiście nie dostaję. Po paru dniach dzwonie ponownie, odbiera inny pracownik i musze od nowa tłumaczyć, w czym rzecz. Proszę o przesłanie mejla, którego oczywiście nie dostaję. Podobno (tak mi powiedziano w serwisie) Acer dysponuje tylko jedynym serwisem, który obsługuje nasz kraj, który znajduje się w Czechach. Problem z serwisem dotyczy już nie tylko mojej osoby wiec nie można powiedzieć, że nie powinienem pisać zle o tej firmie, bo miałem pecha i trafiłem na wadliwy model, który może trafić się każdemu nawet jeżeli kupi Dell-a, Asus-a czy Toshibe. Wiadomo, że zawsze jest jakiś procent wadliwych urządzeń, jednak, jeżeli firma chce się nazywać „godną zaufania” to nie zostawia użytkownika „na lodzie”. Zapewne nie miałbym takich problemów serwisem gdybym kupił Toshibe czy Dell-a. Gdy zepsuł się pierwszy zawias wysłałam laptopa na gwarancje i wiecie ile czekałem aż go odesłali? Czekałem na niego cztery miesiące. Kilku moich znajomych, co również maja Acery, podobnie jak ja zamówiło części i do tej pory na nie czekają. Jeżeli jesteś zadowolony ze swojego laptopa firmy Acer, pragnę ażeby taki stan rzeczy trwał tak długo jak to tylko możliwe. Nie życzę tobie abyś dzwonił do ich serwisu i co kilka dni sprawdzał skrzynkę mejlową z nadzieja, że w końcu po 3 – 4 miesiącach otrzymasz już informacje o stanie zamówienia. Edytowane 8 Czerwca 2007 przez Stefan BoliMniewKrzyżu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Witam. Jestem posiadaczem laptopa Acer 2023 wlmi i chciałbym wszystkich ostrzec nie tylko przed zakupem tego konkretnego laptopa, ale przed kupnem jakiegokolwiek laptopa tej marki. Nie ma sensu zbytnio się rozpisywać, ponieważ wszystko, co chciałbym powiedzieć na temat tej firmy jest już na serwisie youtube. Jeżeli ktoś nosi się z zakupem laptopa i nie opatrznie pomyślał o firmie Acer powinien kliknąć na poniższy link. Jeżeli ktoś nie dawno kupił sprzęt tej marki niech lepiej nie klika i żyje w błogiej nieświadomości do czasu awarii, która nastąpi i to bynajmniej nie po upływie gwarancji. Natomiast, jeżeli ktoś kupił laptopa tej firmy jakiś miesiąc temu to może śmiało klika, bo zapewne nie będzie zaskoczony informacjami, jakie tam znajdzie, a to z tego powodu, że będzie już zapewne po paru telefonach do serwisu. http://youtube.com/watch?v=6r8nTwq8kd4 Jakos nie rozumiem po co dales teog linka do swojej produkcji?? Napisz o co Tobie chodzi. To ze laptopy maja usterki to normalne jakis procent (niekiedy duzy) sprzetu jest wadliwy. BTW to zawsze bedzie problem z zawiasami z laptopach, tam dzialaj stosunkowo duze sily no i spora ilosc cykli zamknij otworz (cykl zmeczeniowy). Edytowane 8 Czerwca 2007 przez mib Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł.s Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Ja mam Acera TM 2423 od roku i nie miałem z nim żadnych problemów, nie wiem o co Ci chodzi bo nie napisałeś co Ci nie pasuje w tym laptopie, ale ok. Lepiej ponarzekać bo tak mówią koledzy, uargumentuj to, że są to słąbe laptopy to porozmawiamy. Ja się nie zgodzę i na dodatek będę je chwalił za odporność na zniszczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan BoliMniewKrzyżu Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) Faktycznie, że zawiasy jest to miejsce wyjątkowo narażone na przeciążenia, jednak, jeżeli w przeciągu roku zawiasy wymienia się w sumie pięć razy a pierwszy psuję się po upływie niecałych trzech miesięcy od dnia zakupu to chyba cos jest nie tak? Rzeczywiście powinienem oprócz tego linka umieścić informacje, dlaczego nie darze zbytnia sympatia firmę Acer, ponieważ nie każdy ma ochotę, klikać na tamten link. Dlatego zmodyfikowałem swój pierwszy post. Mój post ma jedynie na celu pokazanie jak wiele ja oraz moi znajomi mieli nieprzyjemności z ta firmą. Jeżeli jesteś zadowolony ze swojego kąpa to życzę tobie, aby taki stan rzeczy trwał jak najdłużej. Być może twój model jest pozbawiony tych wad, jakie posiada mój oraz laptopy moich znajomych. Być może nigdy nie zadzwonisz i nie będziesz zamawiał nowych części do swojego sprzętu ażeby się przekonać czy to, co napisałem o serwisie ciągle jest aktualne. Edytowane 8 Czerwca 2007 przez Stefan BoliMniewKrzyżu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariush190 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 ja znajomemu we wrzesniu zamówiłem acera aspire.. i musze powiedziec, że gdyby na niego nie usiadł to wszystko byłoby ok. Bardzo delikatnie pękł obok zawiasu. Oczywiście nie jest to pęknięcie otwarte. Pękła tylko część co otacza matryce w środku. laptop nadal działa. nie ściera się mocno. W sumie to ani trochę sie nie wytarł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan BoliMniewKrzyżu Opublikowano 8 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2007 Wiec jak wkrótce zacznie mieć problem z zawiasami to mu powiedz, że to nie jest wina wadliwej serii, lecz tego żeś nie opatrznie na niego usiadł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...