f1sz Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Siema, jakiś miesiąc temu wysłałem do serwisu swój stary zasilacz [ Topower P5 U12 400W OEM - nie podawał prądu do pc :/] dzisiaj go dostałem z powrotem i podlaczylem pod starego pc. Włączyłem zasilanie [mam jakąś szitną listwę firmy "akoss" :o ] i zasilacz dalej nie podaje prądu [komp się nie włącza, o dziwo chodzi na noname mercury 400w]. Zadzwoniłem do serwisu i koleś powiedział że to może być wina mojej starej mobo, bo u nich cały przez cały tydzień chodził bez problemu :/ Zasilacz dałem do znajomego, żeby go przetestował, ciekawe czy będzie działał na nowszym pc :S Totalnie nie znam się na zasilaczach wiec nie wiem czemu topower nie działa a noname bez problemu odpala kompa :\ Czy to może być wina mobasa? Czy serwisant mnie oszukał z tym, że "zasilacz u nich działał". Jeśli zasilacz nie będzie działał, to kupie nowy, tylko jaki? PSU ma zasilać II kompa z podpisu. Cena - jeszcze nie wiem. Byle by był tani, markowy i posiadał to nowe złącze 8pinowe złącze do płyty głównej. Aha i żeby miał tez jakiś wypaśny wentylator, który pomoże troche schłodzić proca ^^ Edytowane 18 Czerwca 2007 przez FsH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zabijasz mnie. Najpierw potestuj ten zasilacz do końca a później szerz spam na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...