Skocz do zawartości
ziolo14

Radiówka Duże Pingi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od pewnego czasu dręczą mnie lagi w grach itd. Kiedyś miałem już taki przypadek i dzwoniłem do firmy od której mam internet 3 tygodnie dzień w dzień aż w koncu wymienili nadajnik i pingi się troszke uspokoiły, aż tu nagle ... - screeny moich pingów

http://img403.imageshack.us/img403/931/89055852gm7.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/8110/38336933bd2.jpg

 

te "upłynął limit czasu rządania" jest bardzo złośliwe i strasznie laguje ;/. Nie mam siły do nich znów dzwonić i prosic ich zeby mi zrobili neta. Mam łacze 512kbps i 72kbps upload (nie ma mowy zwiekszenia uploadu nawet o pare kb...), system po formacie to samo.

 

Oto ich regulamin...

 

Regulamin Świadczenia Usługi Dostępu do Lokalnej Sieci Komputerowej "Matcom" z siedzibą w Szczytnie.

Dział I. Postanowienia Ogólne

§ 1

Regulamin Lokalnej Sieci Komputerowej "Matcom" zwany dalej Regulaminem ma na celu, wyjaśnienie sensu istnienia oraz zasad funkcjonowania i użytkowania tejże sieci komputerowej zwanej dalej Siecią.

§ 2

Regulamin został wydany na podstawie art. 384 Kodeksu Cywilnego oraz przepisów regulujących świadczenie niepowszechnych usług telekomunikacyjnych.

§ 3

Operator, Matcom - Matcom z siedzibą w Szczytnie przy ul. Leyka 45/14, działającą na podstawie stosownych uprawnień.

Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna, która nie posiada osobowości prawnej, działająca zgodnie z przepisami prawa.

Administrator, serwisant - osoba zajmująca się nadzorowaniem prawidłowego działania usług.

Lokal - pomieszczenie mieszkalne lub użytkowe pozostające w użytkowaniu klienta.

Dostęp do Sieci Lokalnej - .

Cennik - zestawienie opłat za korzystanie przez Użytkownika ze świadczonej przez Operatora Usługi Dostępu do Sieci Lokalnej, a także usług Dodatkowych świadczonych przez Operatora, będący elementem Oferty Usług firmy Matcom.

Umowa Abonencka - porozumienie uprawniające Użytkownika do korzystania ze świadczonych przez Operatora Usługi Dostępu do Sieci Lokalnej, zawarta pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem, szczegółowo uregulowana w przepisach działu III Regulaminu.

Oferta Usług Operatora - zestawienie świadczeń Operatora, proponowanych Użytkownikom, odrębna dla każdej z Sieci Terenowych.

Opłata - świadczenie pieniężne Użytkownika na rzecz Operatora z tytułu korzystania przez Użytkownika z Usługi Dostępu do Sieci Lokalnej, a także usług dodatkowych świadczonych przez Operatora na rzecz Użytkownika.

Sieć - Sieć telekomunikacyjna, zespół elementów tworzących infrastrukturę telekomunikacyjną będącą przedmiotem własności lub zarządzaną przez Operatora, umożliwiającą świadczenie niepowszechnych usług telekomunikacyjnych.

Karta Sieciowa - urządzenie będące zakończeniem sieci i umożliwiające przyłączenie komputera.

Protokół Powykonawczy - dokument, w którym Użytkownik potwierdza po zainstalowaniu sprawne funkcjonowanie karty sieciowej na potrzeby Usługi Dostępu do Sieci Lokalnej.

Protokół Przekazania Sprzętu - dokument w którym Użytkownik potwierdza przyjęcie sprzętu Operatora.

Biuro Obsługi Abonenta - lokalne biuro właściwe dla miejsca świadczenia usługi.

Instalacja - okablowanie oraz urządzenia niezbędne do prawidłowego dostępu do sieci lokalnej zawarte w protokole powykonawczym.

Dział II. Zakres i warunki Świadczenia Usług

§ 4

Obowiązki Operatora w zakresie Usługi dostępu do Lokalnej Sieci Komputerowej:

Operator zobowiązany jest do świadczenia usługi użytkowania Sieci w zakresie i na warunkach określonych w Umowie oraz Regulaminie.

Operator zobowiązuje się do wykonania Instalacji umożliwiającej korzystanie z usługi w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Abonenckiej. W przypadku gdy korzystanie z usługi wymaga zainstalowania dodatkowych urządzeń zastosowanie znajduje się w § 4 ust. 4 niniejszego Regulaminu.

Operator stworzy na życzenie klienta konto poczty elektronicznej.

Operator wyda Użytkownikowi w posiadanie Sprzętu z chwilą podpisania Protokołu Przekazania. Sprzęt Operatora stanowi przedmiot własności Operatora. Użytkownik ma prawo Użytkowania sprzętu Operatora przez okres obowiązywania umowy abonenckiej. Niezwłocznie po rozwiązaniu umowy Użytkownik jest zobowiązany zwrócić sprzęt Operatora w stanie nie pogorszonym niż wynikający z normalnej prawidłowej eksploatacji.

Użytkownik może korzystać z własnego sprzętu jednakże w tym przypadku Operator nie gwarantuje możliwości dostępu do sieci lokalnej gdyż jakość posiadanego sprzętu może uniemożliwić czerpanie pełnej satysfakcji z usługi użytkowania Sieci.

Po zawarciu Umowy i uiszczeniu opłaty instalacyjnej w kwocie podanej w Cenniku, Administrator ma obowiązek umożliwić Użytkownikowi korzystanie z usługi użytkowania Sieci poprzez przyłączenie do sieci odpowiednimi urządzeniami transmisyjnymi w terminie ustalonym pomiędzy nim, a Użytkownikiem.

W ramach instalacji Administrator zobowiązany jest do jednorazowej pomocy nowo podłączonemu Użytkownikowi w pierwszej konfiguracji systemu do pracy w sieci, jednakże bez gwarancji powodzenia, gdyż jakość posiadanego sprzętu może uniemożliwić czerpanie pełnej satysfakcji z usługi użytkowania Sieci.

Operator zobowiązany jest do stałego nadzorowania pracy urządzeń sieciowych.

Operator zobowiązany jest do stałego nadzorowania poprawnego funkcjonowania usług sieciowych.

Operator zobowiązany jest do informowania Użytkowników o przerwach w transmisji spowodowanych przez modernizację lub konserwację Sieci poprzez oficjalną stronę Firmy Matcom http://internet.matcom.com.pl/

Operator zobowiązany jest do usuwania awarii systemowych i sprzętowych serwera w możliwie jak najkrótszym czasie.

§ 5

Operator nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów internetowych.

Operator zastrzega sobie prawo do czasowej lub permanentnej blokady usług typu peer to peer, file sharing itp.

Operator zastrzega sobie możliwość poinformowania, przekazania lub udostępnienia informacji o Użytkowniku przewidzianym prawem trybie właściwym służbom.

Operator nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania karty sieciowej instalowanej w Komputerze Użytkownika.

§ 6

Obowiązki Użytkownika w zakresie Usługi dostępu do Lokalnej Sieci Komputerowej:

Użytkownik zobowiązuje się do zaakceptowania i przestrzegania warunków Regulaminu - w szczególności do terminowego uiszczania opłat określonych w Cenniku usługi użytkowania Sieci świadczonej przez Operator zwany dalej Cennikiem i za usługi nie wymienione w Cenniku, według zasad określonych w umowach zawartych na te usługi.

Użytkownik zobowiązuje się do stosowania się do poleceń Administratorów Sieci.

Użytkownik zobowiązuje się do właściwej ochrony antywirusowej swoich komputerów i udostępnianych zasobów w Sieci.

Użytkownik zobowiązuje się do bezwzględnego podłączania swoich komputerów do gniazdek zasilających z uziemieniem (zerowaniem), gdyż brak takowego może spowodować w skrajnym przypadku uszkodzenie całej sieci lub porażenie ludzi.

Użytkownik zobowiązuje się do dbania o kondycję swojego systemu operacyjnego i programów obsługujących internet, gdyż głównie od ich stanu zależy czerpanie pełnej satysfakcji z usługi użytkowania Sieci.

Użytkownik zobowiązuje się do konfigurowania warstwy sieciowej komputera zgodnie z zaleceniami Administratorów.

Użytkownik ma obowiązek pisemnego powiadomienia Operatora o każdej zauważonej usterce pod rygorem utraty prawa z tytułu reklamacji.

Użytkownik ponosi odpowiedzialność w przypadku uszkodzenia Sprzętu Operatora wynikającego z jego niewłaściwego użytkowania. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Użytkownik.

W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia Sprzętu Operatora wynikającego z jego niewłaściwego użytkowania Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niemożności korzystania przez Użytkownika z Usługi dostępu do sieci lokalnej, a Użytkownik nie ma prawa do obniżenia opłaty.

Użytkownik zobowiązany jest zgłosić każdą usterkę Sprzętu Operatora w Biurze Obsługi Abonenta lub poprzez Infolinię.

Użytkownik zobowiązany jest do umożliwienia Operatorowi lub osobie przez niego upoważnionej dokonania przeglądu karty sieciowej, instalacji sieciowej oraz Sprzętu Operatora i Komputera, o ile zachodzi podejrzenia zaburzenia pracy sieci w związku z niepoprawną pracą komputera pod rygorem natychmiastowego rozwiązania Umowy.

§ 7

Użytkownikowi Sieci nie wolno:

Udostępniać swojego konta osobom trzecim.

Zachowywać się wobec innych Użytkowników Sieci w sposób odbiegający od powszechnie przyjętych norm obyczajowych i moralnych.

Działać na szkodę zasobów lub innych Użytkowników Sieci.

Stosować oprogramowanie o charakterze destrukcyjnym.

Modyfikować położenia okablowania bez wcześniejszej konsultacji z Administratorem.

Zmiany ustawień sieciowych identyfikujących komputer w Sieci.

Korzystać z dostępu do Sieci w celach komercyjnych, w szczególności zabronione jest rejestrowanie własnych domen komercyjnych oraz zakładanie komercyjnych serwisów internetowych na swoich domowych komputerach.

Wykorzystywać swojego konta i dostępu do Internetu w celach niedozwolonych prawem polskim i międzynarodowym.

Obarczać Administratorów winą za trudności w dostępie do Internetu wynikłe z powodu zapchania łącz, w szczególności międzynarodowych, lub awarią własnego komputera/systemu.

Udostępniać Sprzętu Operatora osobom trzecim oraz dokonywać w nim jakichkolwiek zmian i przeróbek, a także zmian miejsca użytkowania Sprzętu Operatora.

Udostępniać Internet poza komputer do którego została wdrożona usługa.

§ 8

Operator nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość usług wynikłą z:

podłączenia przez Użytkownika niesprawnych urządzeń lub zestawów komputerowych.

użytkowania niesprawnych urządzeń transmisyjnych w przypadku gdy ich uszkodzenie spowodował Użytkownik.

nieprawidłowego sposobu instalacji przez Użytkownika sprzętu i oprogramowania służącego do realizacji i korzystania z usługi użytkowania Sieci.

awarii oraz nieprawidłowego działania urządzeń dostawcy usług internetowych.

Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane podczas korzystania przez Użytkownika z usługi użytkowania Sieci.

Operator nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wynikłe podczas korzystania z usługi użytkowania Sieci.

Operator nie odpowiada za zyski utracone z powodu nie możności dostępu do sieci.

Dział III. Umowa

§ 9

Umowa Abonencka zostaje zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności na czas nieokreślony.

§ 10

W imieniu Operatora Umowę na świadczenie usługi użytkowania Sieci zawiera osoba upoważniona.

§ 11

Przyszły Użytkownik może zawrzeć Umowę osobiście bądź przez pełnomocnika.

§ 12

Przyłączenie do sieci, czyli korzystanie z usługi użytkowania Sieci, możliwe jest po zawarciu Umowy z Operatorem na podstawie wcześniejszego pozytywnie rozpatrzonego zamówienia złożonego przez przyszłego Użytkownika u przedstawiciela Operatora zwanego dalej Administratorem.

§ 13

W celu zawarcia Umowy Użytkownik winien przedstawić dokument potwierdzający tożsamość.

§ 14

Umowa może ulec zmianie po uzgodnieniu zmian przez obie Strony i będzie miała formę pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Numer umowy pełni rolę ewidencyjną i nie jest wymagany na kopii umowy Użytkownika, jednakże jeżeli Użytkownik zechce go poznać, Operator poinformuje Użytkownika na jego życzenie.

§ 15

Po podłączeniu i uruchomieniu usługi użytkowania Sieci, Użytkownikowi nie przysługuje zwrot opłaty instalacyjnej.

§ 16

Po zakończeniu umowy Użytkownik zobowiązany jest zwrócić urządzenia teletransmisyjne pozostawione w lokalizacji instalacji lub ich równowartość wg aktualnego cennik urządzeń zamieszczonego w witrynie http://www.matcom.com.pl

Dział IV. Opłaty

§ 17

Użytkownik zobowiązany jest do dokonywania uiszczania Opłat w wysokości wynikającej z oferty Usług Operatora, bez osobnego wezwania, z góry za dany miesiąc do ostatniego dnia miesiąca za miesiąc następny.

Zmiana opłat za usługę użytkowania Sieci nie stanowi zmiany treści Umowy i nie wymaga podpisania pisemnego aneksu do Umowy.

Jeżeli usługa użytkowania Sieci świadczona na podstawie Umowy nie obejmuje pełnego miesiąca kalendarzowego, wówczas opłatę z tytułu użytkowania Sieci ustala się w wysokości 1/30 - tej opłaty za każdy dzień jej świadczenia.

Zmiana wysokości opłat za usługę użytkowania sieci może następować raz w roku, podwyżka nie może przekraczać wskaźnika inflacji ogłaszanego przez GUS za ostatnie cztery kwartały poprzedzające podwyżkę.

W przypadku gdy wzrost opłat użytkowania sieci wynika ze wzrostu opłat niezależnych przez Operator np. Wzrost opłat TPSA, Operator powinien o tym zawiadomić Użytkownika podając pisemne zawiadomienie.

Za inne usługi nie wymienione w cenniku Użytkownik ponosi odpłatność w/g zasad określonych w umowach zawartych na te usługi.

Opłaty instalacyjna, abonamentowa, aktywacyjna, serwisowa, Użytkownik opłaca w wysokości określonej w Cenniku.

§ 18

Opłata za usługę powinna zostać wniesiona w terminie wskazanym w Umowie. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu abonamentu na rachunek bankowy firmy: Matcom BS Szczytno nr 72 8838 0005 2001 0006 3669 0003

§ 19

Za opóźnienie w uiszczaniu opłat, o których mowa w §17 punkt 1, 4 i 5 oraz §18, Operator może pobierać opłatę aktywacyjną.

W przypadku, gdy opłaty nie zostały uregulowane w całości, podstawę naliczenia odsetek stanowią kwoty uiszczone po terminie zapłaty. Kwota należnych odsetek i podstawa ich naliczenia wykazywana będzie odrębnym dokumentem, przesyłanym do Użytkownika.

Administratorzy mają prawo ograniczyć częściowo dostęp do Sieci Użytkownika (np. zablokować wyświetlanie stron www), który nie uiścił opłat, o których mowa w §17 punkt 4, w terminie dłuższym niż 7 dni od ustalonego w Umownie terminu płatności.

W przypadku częstego nie opłacania w terminie należności, Administrator ma prawo ograniczyć dostęp do Internetu dla Użytkownika (poprzez zablokowanie części usług), który nie dokonał opłat w terminie dłuższym niż 3 dni od ustalonego w Umowie terminu płatności.

Ponowne przywrócenie pełnego dostępu do Sieci następuje po uregulowaniu wszystkich zaległości i wniesieniu opłaty aktywacyjnej w kwocie podanej w Cenniku.

Operator może zaprzestać świadczenia usługi dla Użytkownika spóźniającego się z opłatami co najmniej 30 dni. Zaprzestanie świadczenia usługi poprzedzone będzie pismem informującym.

§ 20

Rozwiązanie umowy nie zwalnia Użytkownika z obowiązku uregulowania należnych do dnia rozwiązania Umowy Opłat.

Dział V. Rozwiązanie umowy

§ 21

Każdej ze stron przysługuje prawo do rozwiązania umowy abonenckiej z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia na zasadach zawartych w Umowie.

§ 22

Okres wypowiedzenia umowy abonenckiej kończy się z upływem miesiąca następującego po miesiącu w którym dokonane zostało (doręczone w formie pisemnej drugiej ze stron umowy abonenckiej) wypowiedzenie.

§ 23

Umowa abonencka może zostać rozwiązana przez Operatora bez wypowiedzenia, w trybie natychmiastowym w przypadku nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień umowy abonenckiej lub niniejszego regulaminu, a w szczególności:

zalegania przez Użytkownika z płatnościami na rzecz Operatora za co najmniej 30 dni licząc od dnia, w którym Użytkownik powinien był dokonać płatności

podłączenia do sieci lub sprzętu Operatora więcej niż liczba komputerów zawarta w umowie

nie dopuszczania przez Użytkownika do okresowej kontroli karty sieciowej lub sprzętu Operatora

rozpowszechniania przez Użytkownika materiałów niezgodnych z obowiązującym prawem lub podjęciem przez Użytkownika próby naruszania integralności sieci Internet lub sieci Operatora

Umowa abonencka ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym gdy:

W wypadku śmierci Użytkownika.

Operator zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej.

Operator utraci prawo do świadczenia usług wynikających z umowy.

Umowa abonencka może być w każdym czasie rozwiązana za porozumieniem stron

§ 24

Umowa abonencka może zostać rozwiązana przez Użytkownika bez wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w przypadku gdy przerwa w świadczeniu usługi dostępu do sieci lokalnej Operator z winy Operatora lub na skutek działania siły wyższej trwała dłużej niż 21 kolejnych dni licząc od daty zgłoszenia usterki przez Użytkownika do Biura obsługi Abonenta.

§ 25

Oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 26

Ponowne zawarcie umowy abonenckiej może nastąpić pod warunkiem uregulowania przez Użytkownika zaległych opłat oraz uiszczenia opłaty zgodnie z ofertą usług Operatora.

§ 27

Jako zarządzający siecią Administratorzy mogą doprowadzić do rozwiązania Umowy lub czasowo odłączyć Użytkownika nie przestrzegającego Regulaminu. Ponowne podłączenie może być dokonane na zasadach określonych w § 26.

§ 28

Umowa może być rozwiązana przez Operatora poprzez pisemne oświadczenie dostarczone Użytkownikowi za 30 dniowym wypowiedzeniem na adres wskazany w Umowie.

Dział VI. Postępowanie Reklamacyjne i Serwis

§ 29

Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą:

Niewykonania lub niewłaściwego wykonania Usługi Dostępu do Sieci Lokalnej.

Nieprawidłowego naliczania Opłaty.

Reklamacja musi zostać złożona pisemnie osobiście lub listem poleconym niezwłocznie po stwierdzeniu zdarzeń w niej określonych i wskazywać czas i zaistniałe zdarzenie.

Reklamacja Użytkownika powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do Operatora, pod adresem właściwym dla Biura Obsługi Abonenta.

Odpowiedź Operatora na reklamację wymaga formy pisemnej.

W przypadku nieuznania reklamacji Operator zobowiązany jest do podania uzasadnienia nieuznania reklamacji.

§ 30

Usunięcie usterki uniemożliwiającej korzystanie z usługi użytkowania Sieci powinno być dokonane bezzwłocznie, nie później niż w 60 godz. od zgłoszenia usterki, za brak możliwości korzystania z usługi powyżej 60 godz. Użytkownikowi przysługuje ulga w opłacie z tytułu użytkowania sieci komputerowej w wysokości 1/30 za każdy dzień, licząc od dnia zgłoszenia do Administratora.

Za nieuzasadnione wezwanie Administratora, Użytkownikowi zostanie wystawiony rachunek z tytułu opłaty serwisowej.

W przypadku nie zapłacenia w/w opłaty w terminie 7dni od wystawienia rachunku Użytkownik zostanie odłączony od Sieci. Ponowne podłączenie może być dokonane na zasadach określonych w § 26.

Za nieuzasadnione wezwanie Administratora uważa się:

Samowolna naprawa dokonana przez Użytkownika.

świadome zniszczenia elementu Sieci.

Uszkodzenie mechanicznych, które nie mogły powstać w trakcie prawidłowej eksploatacji Sieci.

Jakiejkolwiek innej przyczyny spowodowanej przez Użytkownika.

Dział VII. Zawieszenie świadczenia usług

§ 31

Użytkownik ma prawo zawiesić usługę dostępu do sieci lokalnej na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, poprzednio informując Matcom o zawieszeniu pisemnie nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem okresu zawieszenia. Operator zastrzega sobie prawo odmowy zawieszenie w przypadku:

gdy użytkownik zalega z opłatami abonamentowymi,

gdy użytkownik powiadomi Operatora pomijając drogę pisemną,

gdy użytkownik nie podpisze aneksu do umowy regulującego zawieszenie.

Opłata za zawieszenie usługi wynosi 25% opłaty abonamentowej za każdy miesiąc zawieszenia

Dział VIII. Zmiana parametrów usług

§ 32

Użytkownik ma prawo zmienić bezpłatnie parametry usługi na wyższe, w przypadku zmiany parametrów na niższe pobierana jest opłata w wysokości 100 zł płatna łącznie z bieżącą opłatą abonamentową. Zmiana parametrów na wyższe wiąże się z pozytywnym wywiadem technicznym dotyczącym możliwości. Operator może odmówić zmiany parametrów usługi na wyższe w przypadku:

braku możliwości technicznych

zaległości w płatnościach

Dział IX. Przeniesienie Instalacji

§ 33

Operator może przenieść instalację na wniosek Użytkownika w przypadku pozytywnego rozpatrzenia przez Administratora wywiadu technicznego dotyczącego możliwości instalacji w nowej lokalizacji. Przeniesienie instalacji wiąże się opłatą 100 zł płatną dla Operatora w momencie uruchomienia w nowym miejscu instalacji.

Dział X. Postanowienia Końcowe

§ 34

Operator zastrzega sobie prawo dochodzenia od Użytkownika niezapłaconych należności nawet po rozwiązaniu Umowy.

§ 35

Operator zastrzega sobie możliwość zmiany warunków technicznych i handlowych świadczenia usługi użytkowania Sieci.

§ 36

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 37

Wszelkie spory wynikające z Regulaminu rozstrzygać będzie właściwy dla Matcom Sąd Rejonowy.

 

Najciekawsze jest to " Umowa abonencka może zostać rozwiązana przez Użytkownika bez wypowiedzenia w trybie natychmiastowym w przypadku gdy przerwa w świadczeniu usługi dostępu do sieci lokalnej Operator z winy Operatora lub na skutek działania siły wyższej trwała dłużej niż 21 kolejnych dni licząc od daty zgłoszenia usterki przez Użytkownika do Biura obsługi Abonenta. "

 

Czy jest jakiś sposób na zerwanie z nimi umowy bez zoobowiązań ?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wina w przesyle, możliwe, że coś wyrosło na drodze sygnału, ew. twój odbiornik nawala lub też od nich nadajnik. Pingi są niskie tylko te straty.

Jeśli możesz to zgłaszaj a nie, że nie masz siły. A na umowach się nie znam, zgłoś i czekaj, muszą coś zrobić, a jeśli nie to zerwij umowę po 3 tygodniach.

Edytowane przez xpeu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taa fajnie koles był i powiedział ze wzgledem bramy mam dobre pingi a nie ma co patrzec na to ping wp.pl -t allegro, itd. liczy sie tylko i wylacznie do bramy... powiedział ze net smiga dobrze strony sie otwieraja dobrze i ze radiowka to nie internet do grania , no i jak tu sie nie wkur... ekhm :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ze radiowka to nie internet do grania

Zapytaj sie go czy on sprzedaje dostep do Internetu czy do niektorych uslug... W takim wypadku uniemozliwa Ci korzystanie z sieci w ten sposob w jaki Ty chcesz, a nie on...

 

A fakt, ze ping do bramy jest dobry a dalej juz nie to tylko swiadczy o pazernosci admina - kilkadziesiąt osob na biednego DSL4 pewnie bez optymalizacji ruchu...

 

Ale wzgledem umowy nic nie zrobisz - nie masz ani CIR ani SLA ... Przelacz sie na cos innego lepiej, szkoda nerwow na takich cwaniakow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piterus90 dzięki za odpowiedź. Wczoraj sam mi powiedział ze kiedys mieli dobry ping wzgledem wp.pl np. ale teraz cos im sie zwaliło i nic nie poradzi i zebym przesiadł sie na netie. Mam umowe na 2 lata która podpisałem w lutym 2007 roku. Kiedyś co już miałem problemy z pingiem był u mnie serwisant "swieżak" dopiero co przyjęty no i koles przychodził codziennie i próbował lecz nic nie wskórał i wymienili nadajnik no i ok było przez pewien czas. Wczoraj był u mni ekhm.. stary cwaniaczek no i powiedział co wiedział i poszedł. Czasem mam chęc zadzwonic do nich i powiedzieć im co myśle. Jeśli ktoś już sie spotkał z takimi ^@^%*# prosiłbym o pomoc bo nie wiem dokładnie od czego zacząc i czy wogole sa szanse. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość cwaniak0

Też mam radiówke i zrobiłem błąd że podpisałem umowe na rok bo strasznie muli :( A w grach to gram se mam ping 1iles no i lag mam :/ a po chwili znowu normalni gram i znow lag.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...