Skocz do zawartości
ANalfabeta

Vista I Odświeżanie W Grach

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was ma patent na odświeżanie wyższe niż 60Hz w grach pod Vistą. Gry, które mają w sobie regulacje działają wyśmienicie, ale przy innych po 10min wzrok mi wysiada.

W sterownikach nie ma takiej opcji. Refreshlock czy tam Refreshforce nie działają. W Powerstrip nic konkretnego nie znalazłem.

Chodzi o to, że przede wszystkim Call of Duty miga mi niemiłosiernie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was ma patent na odświeżanie wyższe niż 60Hz w grach pod Vistą. Gry, które mają w sobie regulacje działają wyśmienicie, ale przy innych po 10min wzrok mi wysiada.

W sterownikach nie ma takiej opcji. Refreshlock czy tam Refreshforce nie działają. W Powerstrip nic konkretnego nie znalazłem.

Chodzi o to, że przede wszystkim Call of Duty miga mi niemiłosiernie

Chyba nie ma na to sprawdzonego sposobu, na cod'a moge Ci polecic takie rozwiazanie - dodaj do linii komend "+set r_displayrefresh x" , gdzie x to odswiezanie.

 

U mnie:

 

"D:\Call of Duty\CoDUOMP.exe" +set r_displayrefresh 100

 

W cod2, q3 i innych grach opartych na q3 to dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum poradzono mi sprawdzenie tego programiku i o dziwo działa !!

http://www.youknowiknow.co.uk/ccount/click.php?id=1

Faktycznie dziala wysmienicie, przed chwila sprawdzalem u siebie. ;]

Dodam do faq Visty, moze sie jeszcze komus przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie przy tym programie występuje jakiś błąd

 

 

 

Szczegółowe informacje na temat wywoływania debugowania w trybie JIT (just in time)

zamiast tego okna dialogowego znajdują się na końcu tego komunikatu.

 

************** Tekst wyjątku **************

System.Runtime.InteropServices.COMException (0x80010105)

w System.Runtime.InteropServices.Marshal.ThrowExceptionForHRInternal(Int32 errorCode, IntPtr errorInfo)

w System.Management.ManagementObjectCollection.ManagementObjectEnumerator.MoveNext

()

w DirectRefresh.DirectRefresh_MainForm.regenerateSettings()

w DirectRefresh.DirectRefresh_MainForm.checkXml()

w DirectRefresh.DirectRefresh_MainForm.DirectRefresh_MainForm_Load(Object sender, EventArgs e)

w System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)

w System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()

w System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)

w System.Windows.Forms.Control.CreateControl()

w System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)

w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)

w System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)

w System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)

w System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)

w System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)

w DirectRefresh.DirectRefresh_MainForm.WndProc(Message& m)

w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)

w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)

w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

 

 

************** Zestawy załadowane **************

mscorlib

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll

----------------------------------------

DirectRefresh

Wersja zestawu: 1.2.0.0

Wersja Win32: 1.2.0.0

CodeBase: file:///C:/Users/benny/Desktop/DirectRefresh.exe

----------------------------------------

System.Windows.Forms

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll

----------------------------------------

System

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll

----------------------------------------

System.Drawing

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll

----------------------------------------

System.Data

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_32/System.Data/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Data.dll

----------------------------------------

System.Xml

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll

----------------------------------------

mscorlib.resources

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll

----------------------------------------

System.Management

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll

----------------------------------------

System.Windows.Forms.resources

Wersja zestawu: 2.0.0.0

Wersja Win32: 2.0.50727.312 (rtmLHS.050727-3100)

CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_pl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll

----------------------------------------

 

************** Debugowanie w trybie JIT **************

Aby włączyć debugowanie w trybie JIT (just-in-time), plik .config tej

aplikacji lub komputera (machine.config) musi mieć

wartość jitDebugging ustawioną w sekcji system.windows.forms.

Aplikacja musi być również skompilowana z włączonym

debugowaniem.

 

Na przykład:

 

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true" />

</configuration>

 

Gdy debugowanie JIT jest włączone, wszystkie nieobsługiwane wyjątki

są wysyłane do debugera JIT zarejestrowanego na komputerze

i nie są obsługiwane w tym oknie dialogowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...