davvid Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam Mam pewien problem z lapkiem jak w temacie, tj Asusem F5V-AP026. Problem polega na tym, że po właczeniu lapka pojawia się tylko czarny ekran i na tym staje (co jakiś czas "zacharczy" napęd dvd i mignie dioda od dysku). Do BIOSu wejść sie nie da, bo "nic" nie widać. POSTa chyba też nie przechodzi, choć tego napewno nie wiem. Próbowałem z podłaczeniem zewnetrzeno monitora, jednak bez rezultatu. Może reset BIOSu by pomógł? Jak sądzicie? Jeśli tak to czy do jego zrobienia konieczne jest rozkrecenie lapka i dostanie się do mb? Czy może to da się jakoś inaczej w lapkach zrobić (nie wiem, bo z nimi nie mam doświadczenia). Bardzo proszę o jakieś sugestie. PS. A najbardziej wkurzający jest fakt, że lapek ma zaledwie kilka dni ("przestał działać" ponoć już 2 dniu od dostarczenia). Nie wiem czy Asusy tak mają czy po prostu właściciel (brat swoja drogą) miał pecha... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studenc1k Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Hmmm, po przeczytaniu Twojego posta mam wrażenie, że ten typ tak ma.. <_< Mój brat ma dokładnie tego samego laptopa i czasem po włączeniu ma czarny ekran. Rzadko to się zdarza, ale jednak.. Wystarczy wyłączyć, włączyć ponownie i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davvid Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) Hmmm, po przeczytaniu Twojego posta mam wrażenie, że ten typ tak ma.. <_< Mój brat ma dokładnie tego samego laptopa i czasem po włączeniu ma czarny ekran. Rzadko to się zdarza, ale jednak.. Wystarczy wyłączyć, włączyć ponownie i działa. Ale niestety w przypadku lapka o którym pisze, nie da się w ogóle go uruchomić! Pewnie pozostaje odesłanie kompa, i żadanie nowego (czyt sprawnego) modelu. Bo zdaje się, że z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu iluś tam dni można żądać wymiany od ręki na egzemplarz wolny o wad? (bez czekania na naprawe w serwisie) Jeśli się mylę to poprawcie. Edytowane 3 Listopada 2007 przez davvid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...