Skocz do zawartości
Tapio

Jak Polaczyc Te Komputery?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Otzo na wstepie powiem ze w tej sprawie jestem zielony dlatego prosze wytlumaczyc mi to jak najprosciej. Obecnie jestem na etapie skladania komputera i chcialbym po tym jak go juz zloze podlaczyc ten nowy jak i obecnego laptopa do internetu. Obecnie korzystam z modemu zewnetrznego i obecnie laptop podlaczony jest za pomoca kabla sieciowego (tak mi sie wydaje ze to sieciowy) ale w tym modemie mam jeszcze jedno wejscie/wyjscie usb takie jak na drukarke (czyli jakby druga mozliwosc podlaczenia) i mam pytanie czy jak podlacze teraz ten drugi komputer przez ten kable usb to wszystko bedzie dzialalo?

ponizej zalacze zdjecie i dla pewnosci wytlumacze ze ten niebieski kabel to jest moje obecne polaczenie a to wolne miejsce to to polaczenie na usb

post-152856-1194800325_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to dokładnie za modem? Całkiem możliwe, że takie połączenie będzie działać. Najlepiej spróbuj jednocześnie podpiąć komputer kablem sieciowym i USB. Powinieneś mieć 2 połączenia sieciowe (ewentualnie do USB potrzebne będą jakieś drivery).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to dokładnie za modem? Całkiem możliwe, że takie połączenie będzie działać. Najlepiej spróbuj jednocześnie podpiąć komputer kablem sieciowym i USB. Powinieneś mieć 2 połączenia sieciowe (ewentualnie do USB potrzebne będą jakieś drivery).

to jest modem od angielskiego dostawcy internetu ntl. zrobilem tak jak napisales i pojawilo sie nowe polaczenie natomiast wystepuje jakis blad na tym placzeniu poniewaz internet nie dziala na tym kablu a na ikonie tego polaczenia jest trojkat ostrzegawczy i podpis w stylu ograniczenie lub brak polaczenia.

Co to znaczy? Czy to cos w komputerze blokuje polaczenie czy to jednak nie zadziala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach