Skocz do zawartości
nowicjusz

Internet Radiowy, Podzielenie Go Przez Kable Sieciowe!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od razu przejdę do rzeczy.

 

Na dachu mam taki AP : Dołączona grafika

 

Z tego AP idzie kabel sieciowy do mojego mieszkania i jest wsadzony w tą kostkę: Dołączona grafika Z prawej strony - kabel z dachu, Z lewej strony - kabel który idzie do komputera. Na srodku na górze - zasilanie.

 

Chodzi mi o to aby internet rozdzielic na 2 pozostale komputery kablem sieciowym, nie drogą bezprzewodową. Posiadam jeszcze taki router, ale nim chyba nic niezdzialam: Dołączona grafika

 

mój dostawca internetu powiedzial zebym kupil ten: http://www.allegro.pl/item295880785_hit_mi..._pasma_qos.html

Sprzedawca powyzszego AP powiedzial ze starczy mi TP-Link R402 za jedyne 50zl: http://www.allegro.pl/item289897481_do_kab...4xlan_clon.html

 

Teraz To nie wiem co mam kupic, prosze o porady, licze na was, a ja w tej dziedzinie jestem totalnie zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz najtańszy zwykły router z wejściem WAN RJ-45 i co najmniej dwoma wyjściami LAN RJ-45.

Z tego co widzę to ten co masz ma WAN tylko po skrętce telefoniczne bo ma modem wbudowany DSL-owy. Zobacz w instrukcji czy można wejść do niego po skrętce RJ-45. Jeśli tak to on może być. Skoro Ci admin pozwolił to znaczy że wystarczy najprostszy. Klonowanie MAC ma chyba już każdy router ale dopytaj admina czy filtruje kompy po MACu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik